Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@19:26:14 GMT

لغو تمام پرواز‌های بلژیک بدلیل اعتصاب

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۳۸۰۸

لغو تمام پرواز‌های بلژیک بدلیل اعتصاب

تمام پرواز‌ها در همه مناطق بلژیک روز چهارشنبه بدلیل اعتصاب سراسری در این کشور بطور کامل لغو شد.

این اعتصاب از سوی اتحادیه‌های کارگری و بخش امنیتی فرودگاه‌ها ساماندهی و اعلام شده است و در اعتراض به عدم افزایش حقوق به میزان درخواستی کارمندان و کارگران صورت می‌گیرد.

در همین ارتباط نیز آژانس ملی ترافیک هوایی بلژیک اعلام کرده به دلیل عدم ناتوانی برای کنترل کامل ترافیک هوایی، آسمان این کشور در طول تمام ساعات شبانه روز چهارشنبه به روی همه پرواز‌ها بسته و هرگونه پروازی در این کشوربه جز پرواز‌های اضطراری ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اعتصاب‌ها و تعطیلی فرودگاه‌ها در بلژیک همزمان شده با برگزاری اجلاس ناتو در این کشور، هرچند مقامات بلژیکی اعلام کرده‌اند اجلاس ناتو مطابق برنامه‌ریزی قبلی برگزار خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اعتصاب بلژیک لغو پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۳۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد

حسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فرودگاه شهدای جزیره خارگ یکی از مهمترین و راهبردی‌ترین فرودگاه‌های کشور به شمار می‌رود، طی ۲۴ ساعت گذشته رکورد پروازهای مسافری این فرودگاه شکسته شد.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته فرودگاه شهدای جزیره پذیرای ۲۰ پرواز ورودی و خروجی و ۴ پرواز هلی کوپتر بوده، اعلام کرد: این اولین بار است که فرودگاه خارگ به این رکورد پروازی دست یافته است و بیش از ۱۴۰۰ هزار مسافر با این تعداد پرواز در طی یک شبانه روز جابجا شده‌اند، همچنین در این مدت ۲۹ تن تخلیه بارگیری بار مسافر نیز صورت پذیرفته است.

مدیر عملیات عمومی خارگ افزود: از زحمات همکارانم در تمام بخش‌های هوانوردی و فرودگاهی در ارائه خدمات بهینه به مسافرین و هموطنان عزیز در مرکز ثقل صادرات نفت کشور تشکر و قدردانی می‌کنم.

کد خبر 6063423

دیگر خبرها

  • فراخوان برای اعتصاب‌های جدید در آلمان
  • دانشجوی کانادایی حامی فلسطین راهی بیمارستان شد
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • لوکوموتیورانان آلمان دولت را وادار به عقب نشینی کردند
  • مصرف ۶۰۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در سال گذشته
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • دیدار هیات‌های پارلمانی ایران و سوریه
  • دیدار هیئت‌های پارلمانی ایران و سوریه
  • سامانه نظارت بر قراردادها و دعاوی دولتی راه‌اندازی می‌شود/ بخشی از مشکلات اقتصادی بدلیل فاصله گرفتن از قانون اساسی است
  • از طلوع زمین تا اولین قدم‌ها روی ماه/ ۱۱ مورد از درخشان‌ترین تصاویر فضایی تمام دوران‌ها