Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از میکسدزون ورزشگاه شهدای شهر قدس، آرمان رمضانی که در بازی برابر نماینده هندوستان موفق شد زننده یکی از گل‌های تیمش لقب گیرد، درباره شرایط این بازی گفت:زمین کیفیت خوبی نداشت اما خدا را شکر توانستیم زود به گل برسیم. 

وی درباره ناشناخته بودن این تیم گفت: اطلاعات زیادی از این تیم نداشتیم اما تا جایی که این تیم آنالیز شده بود می دانستیم که تیم قوی نیست و باید زود گل می زدیم که خدا را شکر توانستیم با گل زودهنگام نتیجه بازی را به نفع خود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلزن سایپا درباره حریف بعدی این تیم گفت: الریان خیلی هزینه کرده و تیم خوبی است اما ما می رویم که هرچه در توان داریم بگذاریم و پیروز آن بازی باشیم.

رمضانی در پایان با اشاره به مشکلات مالی تیمش گفت: همه باشگاه ها یکسری مشکلات دارند و ان شاالله که زودتر حل شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سایپا لیگ قهرمانان آسیا علیرضا رمضانی سایپا پنجاب پلی آف آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۳۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!

به گزارش ورزش سه، چهارشنبه این هفته لیگ قهرمانان اروپا قرار است برگزار کننده تقابل آرسنال و بایرن مونیخ باشد که با توجه به نتیجه به دست آمده در دیدار رفت، یکی از حساس‌ترین بازی‌های این دوره از لیگ قهرمانان اروپا است.

تساوی ۲-۲ در بازی رفت، تمام نگاه‌ها را به بازی امشب منعطف کرده و بازی در آلیانز آرنا برای آرسنال بسیار دردسرساز است. آرسنال و بایرن مونیخ پیش از این 6 بازی را در ورزشگاه آلیانز  انجام دادند، بایرن مونیخ در 4 بازی پیروز شد، در حالی که دو تیم یک بار مساوی کردند و آرسنال در یک بازی پیروز شد.

بردهای بایرن در مرحله گروهی در فصل 2000-2001،  فصل 2004-2005 و مرحله حذفی در فصل‌های 2015-2016 و 2016-2017 بود.

تنها پیروزی آرسنال در بایرن مونیخ به 13 مارس 2013 برمی‌گردد، زمانی که تیم آرسن ونگر سرمربی فرانسوی در آن زمان با نتیجه 2-0 پیروز شد اما این پیروزی در آن زمان برای آرسنال برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی کافی نبود، زیرا بایرن مونیخ پیش از این با نتیجه 3-1 در ورزشگاه امارات پیروز شده بود و با دو گل به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

تیم‌های آرسنال و بایرن‌مونیخ تاکنون در رقابت‌های رسمی ۱۳ بار مقابل هم قرار گرفته‌اند که همگی این رویارویی‌ها در لیگ‌قهرمانان شکل گرفته. سهم آرسنال ۳ برد بوده و بایرن‌مونیخ ۷ پیروزی کسب کرده‌. 2 تیم در ۲ مسابقه به تساوی رضایت داده‌اند و در این ۱۲ مسابقه آرسنالی‌ها ۱۳ بار گلزنی کرده‌اند و بایرنی‌ها ۲۷ گل به‌ثمر رسانده‌اند که نشان‌ از برتری بیش‌ از دوبرابری آن‌ها دارد. 

در اتفاقی عجیب هر ۳ تقابل آخر آرسنال و بایرن‌مونیخ با نتیجه پرگل ۱-۵ به‌نفع آلمانی‌ها تمام شده‌ و با شرایط 2 تیم آرسنالی‌ها امیدوارند در این مرحله انتقام گذشته را بگیرند.

دیگر خبرها

  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • ده روسی: با احترام به میلان، ما صعود می‌کنیم
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!
  • به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد
  • امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم/ بازی با استقلال خوزستان سخت است
  • پرسپولیس این مدل قهرمان شدن را بلد است | استقلال صدر جدول را از دست خواهد داد
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد