Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر در زمان قرعه کشی انتظار یک بازی نزدیک را داشتیم، در حال حاضر فرم دو تیم متفاوت شده و رئال مادرید می خواهد بار دیگر نشان دهد که در اروپا تیم دیگری است.

طرفداری - از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فردا از ساعت 23:30 رئال مادرید میهمان آژاکس خواهد بود.

جزئیات بازی

اخبار دو تیم

نیکولاس تاگلیافیکو و دلی بلیند در صورت دریافت کارت زرد، دیدار برگشت را از دست خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیر مزروعی اخیرا از مصدومیت بازگشته و در دیدار شنبه شب آژاکس مقابل هراکلس روی نیمکت حضور داشت. انتظار می رود وی فردا در پست دفاع راست به میدان برود. حضور فرنکی دی یونگ در این دیدار مشخص نبود اما تن هاگ، سرمربی آژاکس در کنفرانس خبری اعلام کرد که او مشکلی برای بازی، ندارد.

در سه دیدار رئال مادرید زیر نظر سولاری در لیگ قهرمانان، تیبو کورتوا درون دروازه قرار گرفته و انتظار می رود فردا نیز چنین باشد. مارسلو اخیرا فرم خوب و جایگاه ثابت خود در ترکیب اصلی را از دست داده و انتظار می رود فردا نیز رگیلون در سمت چپ خط دفاعی بازی کند. گرت بیل هم در حال حاضر بازیکن ثابت رئال مادرید به حساب نمی آید و احتمالا فردا نیز وازکز و وینیسیوس دو وینگر کهکشانی ها خواهند بود و به بنزما کمک می کنند. در صورتی که راموس در این دیدار کارت زرد دریافت کند، در دیدار برگشت محروم خواهد بود. به جز مارکوس یورنته مصدوم، تنها بازیکنی در شرایط بدنی مناسبی ندارد، ایسکو است و سولاری سایر بازیکنانش را در اختیار خواهد داشت.

آژاکس در بدترین برهه فصل، فرم خوب خود را از دست داده و در سوی مقابل، رئال مادرید در بهترین زمان به فرم خوب خود نزدیک شده است. هلندی ها در طول این فصل تنها سه بار شکست خورده اند و دوتا از آنها در سه دیدار اخیر بوده است. در سوی مقابل، رئال مادرید در 7 بازی اخیرش شکست نخورد و 6 بازی را برده است. رئال مادرید اخیرا دو نتیجه خوب مقابل بارسلونا و اتلتیکو مادرید در کوپا دل ری و لالیگا به دست آورده است. اگر در زمان قرعه کشی، همه انتظار یک بازی نزدیک و سخت را داشتند، در حال حاضر به نظر می رسد مادریدی ها شانس بیشتری برای پیروزی دارند.

غائبان

ترکیب احتمالی از نگاه هواسکورد

مصاف های اخیر رو در رو

بهترین بازیکنان و جایگاه در جدول

نکات آماری

از 32 بازی اخیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان، در 29 بازی بیش از 2.5 گل ثبت شده است.

رئال مادرید در شش بازی اخیرش مقابل آژاکس در نیمه اول و دوم پیروز بوده است.

رئال مادرید در 5 بازی اخیرش مقابل آژاکس، حداقل 3 گل به ثمر رسانده است.

آژاکس در 14 بازی اخیرش در لیگ قهرمانان شکست نخورده است.

پیش بینی نتیجه بازی از نگاه هواسکورد

آژاکس 1-2 رئال مادرید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۴۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

براهیم دیاز در پیراهن تیم ملی مراکش / عکس

براهیم دیاز سرانجام مراکش را به عنوان تیم ملی خود انتخاب کرد.

براهیم دیاز اخیرا تصمیم گرفت برای تیم ملی مراکش بازی کند. دیاز در ابتدا تمایل داشت برای تیم ملی اسپانیا به میدان برود و منتظر تماس لوئیس دلافوئنته (سرمربی لاروخا) بود، اما پس از ناامیدی از این اتفاق و مواجه شدن با تاخیر و تردید سران فوتبال اسپانیا، به پیشنهاد مراکش پاسخ مثبت داد. هافبک رئال مادرید از طریق پدربزرگ پدری خود (براهیم دیاز عبدالقادر) که در مراکش به دنیا آمده، واجد شرایط بازی برای شیرهای اطلس است. او در هفته اخیر‌ برای اولین بار با پیراهن مراکش به میدان رفت. دیاز در جریان دو بازی دوستانه مقابل آنگولا که با برتری ۱-۰ مراکش خاتمه یافت و موریتانی که با تساوی ۰-۰ به پایان رسید، برای مراکش به زمین رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • براهیم دیاز در پیراهن تیم ملی مراکش / عکس
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • پلی به گذشته - بریس رونالدو نازاریو با پیراهن رئال مادرید مقابل سویا (2004/3/28) / فیلم
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • خیال رئالی‌ها راحت: مصدومیت ستاره تیم جدی نیست
  • دیدار پرز با اندریک، وینیسیوس و رودریگو؛ رئیس رئال مادرید خطاب به اندریک: اینجا بی‌صبرانه منتظرت هستیم! / فیلم
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • مادرید: اتحادیه اروپا یا ناتو برای یک جنگ فرضی آماده نمی‌شوند