Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@09:18:06 GMT

2 کشته و 5 مجروح برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۴۱۷۳

2 کشته و 5 مجروح برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ رییس جمعیت هلال احمر صومعه سرا امروز گفت :در برخورد پژو 405 با پژو پارس و پراید در روستای کتمجان صومعه سرا در مسیر جاده ضیابر به پیربازار ، باعث آتش گرفتن خودرو 405 شد.

 بردیا محمدزاده افزود :  با وجود تلاش ماموران آتش نشانی راننده و سرنشین پژو 405 بر اثر شدت سوختگی جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت : 2 سرنشین پژو پارس و 3 سرنشین پراید هم که بر اثر این تصادف به شدت مجروح شده بودند با کمک امدادگران جمعیت هلال احمر این شهرستان از خودروها بیرون آورده و به بیمارستان منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان تصادف جاده جمعیت هلال احمر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام به سرابله ۱۱ مصدوم و یک فوتی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حمزه محمدی مقدم، اظهار داشت: امروز 7 فروردین ماه ساعت 17:12 دقیقه در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام به سرابله بلافاصله 2 تیم پایگاه امداد و نجات شباب به همراه تیم امداد و نجات سه‌راهی کارزان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه 11 مصدوم و یک فوتی داشت، افزود: پس از تثبیت صحنه حادثه و انجام اقدامات اولیه، دو نفر از مصدومین حادثه توسط نیروهای هلال احمر و مابقی توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی راه‌اندازی بیمارستان صحرایی را در غزه و رفح دارد
  • امدادرسانی هلال احمر کردستان به ۷۱ نفر حادثه‌دیده در طرح نوروزی
  • تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان
  • تصادف پژو و سوناتا با ۹ کشته +عکس
  • تصادف مرگبار سوناتا با پژوپارس؛ ۹ نفر جان باختند
  • خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • ارائه خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله
  • ارسال کمک‌های هلال احمر کاشان به خوزستان