Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذوب آهن ایران با برتری یک بر صفر مقابل الکویت راهی مرحله پایانی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شدند. آفتاب‌‌نیوز : در ادامه مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، ذوب آهن ایران از ساعت ۱۸:۵۵ میزبان الکویت کویت بود. این دیدار در زمان‌های معمول با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا در نهایت یاران علیرضا منصوریان توانستند با زدن یک گل در وقت‌های اضافه پیروز این دیدار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریستین اوساگونا در دقیقه ۱۱۰ تک گل ذوب آهن را وارد دروازه الکویت کرد.
ذوب آهن هفته آینده ۳۰ بهمن در قطر به مصاف الغرافه می‌رود که مهدی طارمی، ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد.
*گزارش بازی
دو تیم در حالی پای میدان گذاشتند که کمتر میل به حمله داشتند. رفته رفته دو تیم روی به بازی هجومی آوردند و توانستند تک موقعیت‌هایی را روی دروازه رقیب ایجاد کنند. ابتدا ذوب آهن توانست دروازه نماینده کویت را به طور جدی تهدید کند ولی در ادامه الکویت جلو کشید و چندین بار دروازه مظاهری را تهدید کرد و حتی بازیکنان این تیم می‌توانستند تا مرز گل زدن هم پیش بروند. در ادامه، بازی مجدداً در اختیار یاران علی منصوریان قرار گرفت ولی بازیکنان ذوب آهن نتوانستند داخل محوطه جریمه الکویت شوند.
در نیمه دوم توپ و جریان بازی در اختیار ذوب آهن قرار گرفت که در اصلی ترین موقعیت این نیمه قاسم حدادی‌فر در دهانه دروازه توپ را به بیرون زد و فرصت بسیار خوب گلزنی را از دست داد. در حدود دقیقه ۶۰ این دیدار، ابتدا امیر ارسلان مطهری روی شوت سرکش خود توانست دروازه الکویت را تهدید کند ولی دروازه‌بان این تیم جلوی شوت بازیکن ذوب آهن را گرفت. دقایقی بعد الکویت حمله دیگری روی دروازه ذوب آهن خلق کرد که بازهم مظاهری به خوبی جلوی شوت مهاجم الکویت را گرفت و مانع از باز شدن دروازه ذوب آهن شد.
*وقت‌های اضافه
دو تیم در وقت‌های اضافه علی رغم خستگی مشهود در ساق بازیکنان، دو تیم دست به حملاتی زدند اما موقعیت‌ها به اندازه کافی خطرناک و زهردار نبودند و نتوانستند همچون وقت‌های معمول بازی به گل برسند.
با فرا رسیدن وقت‌های اضافه دوم، کریستین اوساگونا در دقیقه ۱۱۰ توانست روی ارسالی که به روی دروازه الکویت آمده بود، گل نخست ذوب آهن را به ثمر برساند و این تیم را با یک گل پیش بیاندازد. پس از این گل ذوب آهن در خط دفاعی خودش متمرکز شد از تنها گل زده‌اش دفاع کند و اجازه نداد الکویت روی فشار همه جانبه روی دروازه ذوب آهن به گل برسد.
در نهایت بازی با برتری یک بر صفر ذوب آهن خاتمه یافت.

ایسنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ذوب آهن منصوریان الکویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌سوزی یاران محمدی در بازی 6 امتیازی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته سی و سوم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال آدانا دمیر اسپور در حالی که مثل دیدارهای قبل میلاد محمدی را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (به وقت ایران) مقابل سامسون اسپور رده دوازدهمی قرار گرفت.

یاران محمدی پس از ناکامی در دو هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه که یک شکست و یک مساوی داشتند، در مسابقه امروز هم نتوانستند در زمین سامسون اسپور به پیروزی دست پیدا کنند و متوقف شدند.

تیم فوتبال آدانا دمیر اسپور که در صورت کسب پیروزی در مسابقه امروز می‌توانست به رده دهم جدول سوپر لیگ ترکیه صعود کند، با تساوی یک بر یک در دیدار خارج از خانه مقابل سامسون اسپور، 41 امتیازی شد تا در رتبه یازدهم این رقابت‌ها بایستد.

میلاد محمدی، مدافع چپ ایرانی آدانا دمیراسپور در مسابقه امروز مقابل سامسون اسپور حضور کامل در ترکیب تیمش داشت و نُهمین بازی خود در سوپر لیگ ترکیه را انجام داد.

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد
  • صعود قاطعانه شاگردان شمسایی
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • ناکامی دوباره یاران صیادمنش در بلژیک
  • فرصت‌سوزی یاران محمدی در بازی 6 امتیازی
  • ایران ۵ - ۳ بحرین/ شاگردان شمسایی به سختی به دور حذفی صعود کردند
  • عبور سخت شاگردان شمسایی از سد بحرین/ صعود دلهره‌آور فوتسال ایران
  • اعتراف ستاره سیتی: فصل خیلی سختی داریم