Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@06:22:31 GMT

بارندگی شدید سبب تعطیلی مدارس نوک آباد خاش شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۴۲۸۳

بارندگی شدید سبب تعطیلی مدارس نوک آباد خاش شد

علی مرادی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فردا مدارس پیش دبستانی و دبستان نوک آباد خاش و تمام مقاطع تحصیلی دهستان های تابعه این بخش برای جلوگیری از حوادث احتمالی تعطیل است.
وی ادامه داد: مدارس بقیه نقاط سیستان و بلوچستان دایر است.
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: براساس اعلام ستاد بحران استانداری امروز مدارس زاهدان و نصرت آباد به دلیل وزش توفان و بارندگی شدید تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


7316 **6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آموزش و پرورش تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان مدیر روابط عمومی نوک جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی ‌هواشناسی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی توسط این اداره‌کل از پیش‌بینی تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محسن حیدری با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی توسط اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان از پیش‌بینی تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی در استان خبر داد.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از بعد ظهر سه‌شنبه تا شب پنجشنبه 4 تا 6 اردیبهشت‌ماه، برای شهرستان‌های زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، لاشار، دلگان، ایرانشهر، سرباز، سراوان، گلشن، مهرستان، سیب و سوران، بمپور، راسک، قصرقند، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه شهرستان‌های فنوج، نیکشهر و ارتفاعات شمالی سواحل در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تندباد شدید موقتی به ویژه در ساعت بعد ظهر و شب پیش‌بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: توصیه می‌شود از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری و از محصولات کشاورزی محافظت شود. همچنین از چرای دام در مناطق مرتفع و فعالیت‌های کوهنوردی خودداری و در ترددهای جاده‌ای و دریایی احتیاط و مدیریت آب سدها  انجام شود و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی خیابان‌های خرم‌آباد پس از بارندگی‌های شدید (فیلم)
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • مدیریت بیش از ۲۷۰ میلیون متر مکعب آب در بارندگی اخیر سیستان و بلوچستان
  • خسارت به بیش از دوهزار واحدمسکونی وشهری سیستان و بلوچستان درسیلاب اخیر
  • صدور هشدار نارنجی ‌هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • تداوم بارندگی در سیستان و بلوچستان و هرمزگان / کاهش دما در نوار شمالی کشور
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس سیستان و بلوچستان