Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران تأکید کرد، این تیم با جنگندگی مقابل الکویت الکویت پیروز شده و در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است. ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی تسنیم از اصفهان، کریستیم اوساگوآنا بعد از برتری تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران مقابل الکویت کویت اظهار داشت: بازی سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز بازی دوم من با تیم ذوب‌آهن بود و کار سختی داشتیم، اما با بچه‌ها جنگیدیم و جنگیدیم و موفق شدیم. سخت بود تا در این زمان کم با تیم تطبیق دهم ولی در هر صورت خوشحالم به عنوان یک تیم پیروز شدیم و هواداران خوشحال شدند.

ادامه دارد ...

R1434/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم الکویت کویت که صابر کاظمی قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد و تا کنون یک جام داخلی کویت را از دست داده است. حالا به نظر می‌رسد تانر آتیک سرمربی ترکیه ای الکویت به فکر جذب یک قطر پاسور دیگر است.

فرناندو هرناندز کوبایی که در این فصل با تیم پاناتینایکوس یونان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده است حالا هدف باشگاه الکویت کویت برای جانشینی صابر کاظمی خواهد بود. فرناندو هرناندز و تانر آتیک سابقه همکاری در باشگاه هالک بانک آنکارا را با هم دارند و احتمالا این همکاری در تیم الکویت کویت نیز شکل خواهد گرفت.

باید دید سرنوشت صابر کاظمی پس از حضور فرناندو هرناندز در تیم الکویت کویت چه خواهد شد. احتمالا او از این تیم جدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت
  • ورزشکاران رشته گلف موفق عمل می‌کنند/ لزوم ترغیب دانش‌آموزان به سمت ورزش گلف
  • حسن‌زاده: مقابل بحرین غافلگیر شدیم/ تیم ایران باشخصیت است
  • وزیر ورزش: حمایت از فوتبال یک اصل اساسی است