Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سایپا ایران در چارچوب مرحله پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ مقابل پنجاب هند به پیروزی ۴ بر صفر رسید و در گام بعدی برای صعود به مرحله گروهی باید با الریان قطر دیدار کند. این مسابقه  ۱۹ فوریه (۳۰بهمن) در مرحله سوم پلی آف لیگ قهرمانان  در ورزشگاه احمد بن علی دوحه برگزار می شود و اگر شاگردان علی دایی به پیروزی برسند در گروه دوم  با حضور تیم های الاتحاد عربستان، الوحده امارات و لوکوموتیو تاشکند همگروه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکاس بورگس (هافبک برزیلی)، گونزالو ویرا (دفاع وسط اروگوئه ای)، گیلرمو ریواس(مهاجم ونزوئلایی) و کوه میونگ جین(هافبک میانی کره ای) چهار بازیکن خارجی الریان هستند که در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می روند.

الریان سال ۱۹۶۷ تاسیس شد و قدمتی ۵۱ ساله دارد. رنگ پیراهن اصلی الریان قرمز است و بولنت اویگون، سرمربی ۴۷ ساله ترکیه ای که سابقه هدایت تیم های سیوا اسپور، بوکا اسپور، اسکیشهیر اسپور،الازیگ اسپور، گازیانتپ اسپور، ام صلال قطر، عثمانلی اسپور، الغرافه قطر و الریان را در کارنامه دارد ، اکنون سرمربی شیرها است.

الریان با احتساب فصل جاری تاکنون ۹ دوره در فرمت جدید لیگ قهرمانان حاضر بوده اما یک بار هم موفق به صعود از مرحله گروهی نشده است.

برنده دیدار نارنجی پوشان پایتخت و نماینده قطر ۳۰بهمن در ورزشگاه احمد بن علی دوحه برگزار می شود. الریان در سال های گذشته بازی های زیادی را با نمایندگان ایران برگزار کرده است.

شاگردان بولنت اویگون در ۱۵ بازی نخست لیگ ستارگان ۲۷ امتیاز کسب کرده اند و در رده چهارم قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

سهمیه سوم و چهارم ایران در گرو همت ذوب آهن و سایپا / مصاف مشروط ها با تازه واردهای آسیا

سایپا ایران ۴ - ۰ مینروا پنجاب هند / علی دایی یک گام به لیگ قهرمانان آسیا نزدیک شد

انتهای پیام/

۴ بازیکن خارجی الریان قطر برای دیدار با سایپا مشخص شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی والیبال در تسخیر این باشگاه با هفت نماینده!

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش بود که رسماً لیست تیم ملی والیبال ایران اعلام شد. بر این اساس موتا پائز از ۳۹ بازیکن برای حضور در دور جدید اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت کرد. سرمربی برزیلی پس از ناکامی در قهرمانی در لیگ اوکراین قرار است پنجم اردیبهشت ماه به ایران بیاید و خودش مستقیماً تمرینات تیم ملی را نظاره‌گر شود.

اما یکی از نکات جالبی که در لیست امروز تیم ملی به چشم می‌خورد به سهم هر باشگاه در جمع بازیکنان منتخب پائز اختصاص داشت. با نگاهی به این نفرات می‌توان دریافت کرد باشگاه شهداب یزد با داشتن هفت بازیکن بیشترین نماینده را در تیم ملی والیبال ایران دارد.

ایلشن داوودی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، امیرحسین صداقت، رضا رضایی، یوسف کاظمی و محمد ولی‌زاده هفت نماینده باشگاه شهداب یزد در لیست منتخب موتا پائز هستند. نکته قابل توجه دیگر اینکه به جز صالحی و حضرت‌پور بقیه این بازیکنان در خود شهداب یزد پرورش یافته‌اند و این نشان از کار اصولی این باشگاه دارد.  مدیران این باشگاه به جز نتیجه به چیزهای مهم دیگری از جمله بازیکن سازی نیز فکر می‌کنند که اتفاقی قابل توجه محسوب می‌شود.

گفتنی است به جز این هفت بازیکن، توحید اصغری (بدنساز) و على حدادى (فیزیوتراپ) نیز در کادر حاضر هستند تا باشگاه شهداب یزد به تنهایی ۹ نماینده در تیم ملی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در آسیا از زبان سهیل مهدی
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا مشخص شد
  • بررسی رقبای ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ خطر یک حریف گمنام!
  • تیم ملی والیبال در تسخیر این باشگاه با هفت نماینده!
  • علیزاده طلایی شد
  • تانک بختیاری از روی نماینده میزبان رد شد!
  • نماینده هنگ‌کنگ نخستین حریف وفایی