Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران عصر امروز در مراسم گرامیداشت پدر شهدای پازوکی، حاج مجید پازوکی اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم مومن را دارای ارزش و مقام و منزلت معرفی نموده است.

وی افزود: هیچ موجودی در عالم به این جایگاه نرسیده است البته مومن بودن نباید نباید ادعا شود بلکه انسان باید اهل عمل نیز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظم صدیقی شرط ایمان را باور و پذیرفتن خداوند دانست و گفت: زیر پرچم هدایت الهی و رسالت رسول و، ولی خدا و در زمان غیبت ولایت فقیه قرار داشتن دیگر شروط ایمان است.

امام جمعه موقت تهران درباره اهمیت ثابت قدم بودن انسان بیان داشت: کسانی بودند که در دوران قبل از انقلاب برای انقلاب خدمت کردند و در دوران دفاع مقدس نیز حضور داشتند، اما در سال ۸۸ آق ولایت فقیه شدند.

وی در این باره به صدر اسلام اشاره کرد و گفت: زبیر کسی بود که با سقیفه بیعت نکرد و در زمان حمله به خانه حضرت زهرا سلام الله علی‌ها کنار علی علیه السلام قرار داشت و در دفاع از ایشان کتک خورد، ولی تا آخر نماند و به جایی رسید که شمشیر به روی امیرالمومنین کشید.

حجت الاسلام صدیقی به سخن امام راحل که فرمودند: ملاک حال افراد است اشاره و بیان داشت: آدمی که برای ریاست و انتخابات به منافقین، سلطنت طلبها، بی‌حجاب‌ها، به همه متوسل می‌شود و به شهدا پشت پا می‌زند و جای شهید و تروریست را عوض می‌کند نمی‌تواند این آدم خدا و آخرت را قبول داشته باشد.

امام جمعه موقت تهران درباره ولایت فقیه از منظر امام صادق علیه السلام عنوان کرد: فرد مجتهد که در جمع شیعیان و مومنین روایات را بیان، نگهداری و نظارت می‌کند بر جامعه شیعی و اسلامی حاکم است و کسی که مقابل مجتهد جامع الشرایط قرار گیرد در مقابل ما قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که ادعا میکردند قانون اساسی و ولایت فقیه را طبق اصل چهارم قبول دارند، اما در عمل قبول نداشته و مقابل ایشان قرار گرفتند، ولایت فقیه را باید در فراز و نشیب‌ها قبول داشت نه جایی که منفعتی در میان است.

منبع: فردا

کلیدواژه: امام جمعه موقت تهران ولایت فقیه صدیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۴۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت الاسلام مرتضی مطیعی، امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در مراسم دیدار رئیس‌جمهور با اقشار مختلف مردم سمنان اظهار کرد: «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان می‌باشد که بحران تبدیل شده است و «مردم استان سمنان تشنه هستند».

وی افزود: امیدواریم با دستوراتی که رئیس جمهور در جلسه صبح امروز و در جریان برنامه احیای صنایع راکد صادر فرمودند این مساله رفع شود و عطش مردم استان پهناور، قهرمان خیز و انقلابی سمنان در تمام شهرها و روستاها، از دورترین نقاط تا مرکز استان و هرجا با مشکل کم آبی روبرو است برطرف گردد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: انصافاً هرجا در بزنگاه‌ها و مواردی که نیاز به حضور مردم بوده تا به دشمن تودهنی بزنند این مردم عزیزمان حضور داشته‌اند و با همراهی و همدلی و نیز ولایت پذیری از مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در عرصه‌های مختلف حاضر بوده‌اند. همه مسئولان استان و بنده بعنوان کوچک‌ترین عضو این خدمتگزاری شرمنده مردم هستیم که نتوانسته‌ایم آنچنان که شایسته و لایق مردم است به آنان خدمت کنیم.

مطیعی تصریح کرد: در شهر و استانی به سر می‌بریم که سرزمین شهدا، دلاورمردان، علما و عرفا است و از جوانان عزیز و پرانگیزه، دانش پژوه و با استعدادهای بالا برخوردار است.

کد خبر 745794

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • اتحاد «میدان و دیپلماسی» و « سپاه و ارتش» در سایه ولایت
  • امام جمعه رشت: به زودی شاهد ‌اضمحلال اسرائیل خواهیم بود
  • ایمان و رابطه آن با عمل صالح
  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان