Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@06:29:37 GMT

دستگیری 3 نفر سارق حرفه‌ای موبایل در آبادان

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۴۴۶۱

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری 3 نفر سارق حرفه‌ای موبایل خبر داد.

سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در آبادان موضوع به‌طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تاریخ ۱۱ آذر یکی از شهروندان آبادانی با مراجعه با کلانتری 18 این شهرستان اعلام کرد دو سارق سوار بر موتورسیکلت در کوچه نزدیک محل سکونت با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه وی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان بیان کرد: یکی دیگر از شهروندان در ساعت 27 دقیقه بامداد تاریخ ۳۰ دی با مراجعه به کلانتری 16 امیرکبیر اعلام داشت به صورت پیاده در یکی از فرعی‌های خیابان امیری در حال صحبت با گوشی بوده که 3 نفر با موتورسیکلت کنار بنده ایستاده و با تهدید چاقو اقدام به سرقت موبایلم کردند و از صحنه متواری شدند. تحقیقات پیرامون چگونگی سرقت و شناسایی سارقان بلافاصله در دستور کار عوامل تخصصی کلیه یگان‌ها و همچنین پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

به گفته تقی زاده تحقیقات در خصوص شناسایی مجرمان ادامه داشته تا اینکه پلیس آگاهی با کمک عوامل تخصصی کلانتری18 ذوالفقاری با استفاده از ظرفیت منابع اطلاعاتی خود محل اختفا مجرمان که در یکی از مناطق آبادان بوده را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی جهت دستگیری آنان وارد عمل شدند و طی عملیاتی غافلگیرانه 2نفر از مجرمان دستگیر و از منزل آنها تعداد 8 عدد انواع گوشی موبایل 2دستگاه ضبط خودرو، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط شد و جهت بررسی و ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان که اهل و ساکن آبادان و دارای میانگین سنی 25تا28 ساله بودند نسبت به بزه انتسابی سرقت به عنف موبایل اعتراف داشتند و شخص سوم با همدستی آنان شناسایی و مشخص شد که او زندانی رای باز بوده است.

تقی زاده گفت: هر 3 متهم مجموعا به 11 فقره سرقت موبایل اعتراف کردند و مراتب پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به همراه مالباختگان راهی مراجع قضائی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرقت پلیس منزل زندانی سرقت پلیس منزل زندانی اخبار حوادث فرمانده انتظامی شهرستان موبایل دستگیری آبادان سارق حرفه ای عکس قتل فیلم دختر زن پسر مادر زن جوان جوان مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در کمتر از ۱۲ ساعت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان شازند با همکاری ماموران انتظامی آن شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، کامیار چهری با اشاره به وقوع یک فقره قتل در شهر اراک، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد زن 45 ساله در شهرستان اراک در روز گذشته، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق صحنه وقوع جرم و در تحقیقات فنی و تخصصی نسبت به شناسایی قاتل که مردی 43 ساله بوده اقدام و با هماهنگی قضائی و همکاری مأموران انتظامی شهرستان شازند وی را در حین فرار دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان متهم پس از مواجهه با شواهد و ادله پلیسی به قتل عمد زن 45 ساله اراکی به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد که در حال حاضر پرونده این قتل از سوی پلیس در حال پیگیری و تکمیل است.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند