Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@15:24:09 GMT

چهار نمایشگاه تخصصی در شیراز گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۴۴۸۵

چهار نمایشگاه تخصصی در شیراز گشایش یافت

به گزارش ایرنا، نمایشگاه خرما، فرآوری و صنایع وابسته، نمایشگاه تخصصی تبلیغات، بازاریابی، رسانه، چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته، پانزدهمین نمایشگاه فرش دست باف استان فارس و نخستین نمایشگاه شیلات، آبزیانو ماهی های تزیینی در این مکان واقع در شهرک گلستان شیراز برپا شده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در سخنانی در حاشیه آیین گشایش رسمی این نمایشگاه ها گفت: برای اولین بار نمایشگاه خرما، فرآوری و صنایع وابسته در دو سالن بهار و نرگس با حضور 40 درصدی مشارکت‌کنندگان استان فارس و مابقی از دیگر استان‌های کشور و نیز برخی کشورهای خارجی در شیراز برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید محمود موسوی اظهار داشت: چهار شرکت کننده خارجی از کشورهای تونس، اندونزی، سریلانکا و پاکستان در این نمایشگاه حضور یافته اند.
وی ادامه داد: 72 درصد مشارکت کنندگان در نخستین نمایشگاه شیلات، آبزیان، ماهی های تزئینی و صنایع وابسته که در سالن ملاصدرا برپا شده است، از استان فارس و بقیه از استانهای تهران، بوشهر، آذربایجان شرقی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان هستند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس همچنین با اشاره به گشایش هجدهمین نمایشگاه تخصصی تبلیغات، بازاریابی، رسانه، چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته در سالن سرو گفت: این نمایشگاه با حضور 22 شرکت در قالب 60 غرفه برپا شده است.
وی گفت: پانزدهمین دوره نمایشگاه فرش دستباف نیز در سالن حافظ به مساحت تقریبی 6 هزار متر مربع و با حضور 53 تولید کننده و بافنده فرش دستباف کشور برپا شده است.
موسوی اظهار داشت: 49 درصد از مشارکت‌کنندگان از استان فارس و مابقی از دیگر استان های کشور هستند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس اظهار داشت: 17 هزار متر مربع فضاهای سرپوشیده و باز نمایشگاهی برای چهار نمایشگاه تخصصی در نظر گرفته شده است.
موسوی ادامه داد: نمایشگاه ها محلی مناسب جهت ارائه و معرفی جدیدترین دستاوردها و خدمات تولید کنندگان، صنعتگران و فعالان عرصه های مختلف تولید، تجارت، اقتصاد و خدمات هستند.
وی اظهار داشت: شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افتخار دارد در سال 97 با وجود مشکلات اقتصادی کشور و تحریم های ناجوانمردانه بیگانگان با حداکثر توان و تلاش 85 درصد عناوین نمایشگاهی پیش‌بینی شده را به انجام برساند و از نظر تعداد عناوین بعد از تهران 51 عنوان نمایشگاهی را برگزار کند.
ع.پ / 2027
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان های کشور پاکستان خرما سیستان و بلوچستان مشکلات اقتصادی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۴۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه «ریشه‌ها ۵» در اصفهان برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی مجلسی مدیر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به افتتاح این نمایشگاه گفت: سلسله نمایشگاه ریشه‌ها که مختص اساتید هنرمند پیشکسوت اصفهان است تاکنون به آثار ۴ استاد پرداخته است و اکنون با ارائه بیش از ۱۳۰ اثر از آثار آبرنگ و آب مرکب استاد شعرباف با عنوان «ریشه ها ۵» افتتاح می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه آثار استاد شعرباف با موضوع طبیعت و چهره‌ها در مجموعه گالری‌های (بوستان، گلستان، تماشا، نقطه، تجربه و هنرمند) تا ۲۳ اردیبهشت ماه به نمایش درخواهد آمد و عموم می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ هر روز به غیر از روزهای تعطیل از این آثار دیدن فرمایند.

گفتنی است استاد مصطفی شعرباف از ۱۵ سالگی نقاشی را آغاز کرده است و پس از اخذ مدرک دیپلم، آذرماه سال ۱۳۶۰ به عنوان رزمنده وارد سپاه پاسداران و لشکر امام حسین (ع) شده است وی قالب کارش کشیدن چهره شهدا بوده و معتقد است آفرینش این دست آثار، کاری دلی و خدایی است که تأثیر هنر روی مخاطب را چند برابر می‌کند و روح و روانش را جلا می‌دهد.

کد خبر 6084262

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال
  • تکمیل زنجیره ارزش، گلوگاه «جهش تولید» در صنعت پتروشیمی است
  • پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود
  • قدیمی‌ترین نقشه بازترسیم شده بافت تاریخی شیراز رونمایی شد
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود
  • گشایش نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • نمایشگاه «ریشه‌ها ۵» در اصفهان برپا می‌شود
  • ترکیب ۵ پتروشیمی بزرگ برای خرید سهم باشگاه استقلال!