Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:49:37 GMT

راه ارتباطی 23 روستا در فاریاب بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۴۴۸۸

راه ارتباطی 23 روستا در فاریاب بازگشایی شد

جیرفت - ایرنا - فرماندار شهرستان فاریاب گفت: بر اثر جاری شدن سیلاب راه ارتباطی 23 روستا در این شهرستان مسدود شده بود که با تلاش اعضای ستاد بحران این مسیرها بازگشایی شدند.

علی نیک نفس عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این راه روستایی شامل 15 روستا در بخش حور و هشت روستا در بخش مرکزی این شهرستان است که بر اثر جاری شدن سیلاب صبح امروز مسدود شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: 2 آبنما در بخش مرکزی و حور شهرستان فاریاب کامل تخریب شده که بعد از پایان بارندگی عمل احداث این آبنماها توسط اداره راهداری انجام می شوند.
فرماندار فاریاب از تشکیل ستاد بحران این شهرستان خبر داد و گفت: هم اکنون تمامی اعضای ستاد بحران در حال آماده باش هستند.
وی اظهار داشت: طبق بازدید های انجام شده 60 آبنما در محورهای روستایی شهرستان فاریاب دچار شن زدگی شده اند که با تلاش اداره راهداری این مشکل برطرف شد.
وی تصریح کرد: از روز گذشته تا کنون در سطح شهرستان فاریاب 55 میلی متر بارندگی ثبت شده و بارش باران سبب خوشحالی کشاورزان این شهرستان شده است.
رئیس ستاد بحران شهرستان فاریاب با بیان اینکه تمامی زیرساخت های شهرستان فعال است، گفت: تمامی راه های ارتباطی این شهرستان در حال جریان است و در سطح شهر شاهد آبگرفتگی و در بخش روستایی شاهد ابگرفتگی 18 روستای بخش مرکزی و 12 روستا در بخش حور این شهرستان هستیم.
شهرستان فاریاب در 330کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.
7450/7429/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد خسارت سيلاب شهرستان فارياب بازگشايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۴۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات

شهریار سرداری گفت: هفت پروژه شامل راه‌اندازی سایت‌های ارتباطی جدید و ارتقای سایت‌های موجود در یک ماه گذشته از امسال در نقاط مختلف روستایی استان تکمیل شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل افزود: پیش‌تر مجوز احداث و ارتقای ۳۵۹ سایت ارتباطی در نقاط مختلف استان اردبیل از سوی وزارتخانه به اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ شده بود که بر اساس آن تاکنون ۱۴۲ سایت با فناوری نسل چهارم (۴ G) راه‌اندازی شده و در مجموع ۲۹۰ روستای استان را زیر پوشش اینترنت پرسرعت قرار داده است.

او همچنین بر ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه جی‌نف (GNAF) از سوی اداره‌کل پست و همکاری بیشتر شهرداری‌ها تاکید کرد و گفت: اجرای این پروژه با عنوان کامل «پایگاه اطلاعات نشانی‌های مکان‌محور» از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند جهش بزرگی در نحوه خدمات‌رسانی و هوشمندسازی دولت ایجاد کند.

سرداری در ادامه با اشاره به حذف دکل ارتباطی که پیش‌تر در نزدیکی پل بسیج اردبیل قرار داشت، اظهار کرد: این اقدام نیز به دلیل عملیات عمرانی در آن محدوده انجام شده است که تلاش می‌شود با شناسایی مکان مناسب دیگر و جایگزینی آن، خدمات ارتباطی و پوشش مناسب اینترنتی برای ساکنان محل فراهم شود.

او تصریح کرد: برای پایداری شبکه ارتباطی استان اقدام‌های لازم به منظور تامین سوخت مخزن‌های ایستگاه‌های ارتباطات زیرساخت و مخابرات منطقه اردبیل انجام شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل همچنین گفت: برقراری امنیت دستگاه‌های تابعه و جلوگیری از هر گونه نفوذ امنیتی به زیرساخت‌های فیزیکی، شبکه‌های داخلی و اینترنتی باید بیش از هر زمان دیگری مورد توجه باشد و در همین راستا ارایه آموزش‌ها و آگاهی‌های لازم به همه کارکنان در این زمینه ضروری است.



 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات