Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@21:03:06 GMT

راه ارتباطی 23 روستا در فاریاب بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۴۵۱۲

راه ارتباطی 23 روستا در فاریاب بازگشایی شد

علی نیک نفس عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این راه روستایی شامل 15 روستا در بخش حور و هشت روستا در بخش مرکزی این شهرستان است که بر اثر جاری شدن سیلاب صبح امروز مسدود شده بودند.
وی اظهار داشت: 2 آبنما در بخش مرکزی و حور شهرستان فاریاب کامل تخریب شده که بعد از پایان بارندگی عمل احداث این آبنماها توسط اداره راهداری انجام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار فاریاب از تشکیل ستاد بحران این شهرستان خبر داد و گفت: هم اکنون تمامی اعضای ستاد بحران در حال آماده باش هستند.
وی اظهار داشت: طبق بازدید های انجام شده 60 آبنما در محورهای روستایی شهرستان فاریاب دچار شن زدگی شده اند که با تلاش اداره راهداری این مشکل برطرف شد.
وی تصریح کرد: از روز گذشته تا کنون در سطح شهرستان فاریاب 55 میلی متر بارندگی ثبت شده و بارش باران سبب خوشحالی کشاورزان این شهرستان شده است.
رئیس ستاد بحران شهرستان فاریاب با بیان اینکه تمامی زیرساخت های شهرستان فعال است، گفت: تمامی راه های ارتباطی این شهرستان در حال جریان است و در سطح شهر شاهد آبگرفتگی و در بخش روستایی شاهد ابگرفتگی 18 روستای بخش مرکزی و 12 روستا در بخش حور این شهرستان هستیم.
شهرستان فاریاب در 330کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بارش باران روستا شهرستان فاریاب راه جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی میرزاکریمی رئیس اداره و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار این شهرستان خبر داد.

میرزاکریمی گفت: هر ساله در فصل زمستان به دلیل بارش‌های سنگین برف موقتاً پاسگاه محیط بانی دریاچه تار تعطیل شده و در فصل بهار مجدداً بازگشایی می‌شود و به فعالیت خود در راستای حفظ و حراست از این منطقه ارزشمند ادامه می‌دهد.

وی افزود: این پاسگاه امروز بازگشایی و محیط‌بانان در محل مستقر شده و به دلیل نا مساعد بودن مسیر و خطرات احتمالی همچنان به استناد مصوبات ستاد بحران فرمانداری شهرستان، بازدید از منطقه برای طبیعت‌گردان و گردشگران ممنوع بوده و از ورود به منطقه جلوگیری به عمل می‌آید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند اظهار داشت: در حال حاضر شهرستان دماوند دارای دو پاسگاه محیط بانی کوه سفید و دریاچه تار است و امیدواریم در سال جاری پاسگاه رودافشان هم احداث و فعال شود.

کد خبر 6085579

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • نگرانی نماینده چابهار درباره وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان: راه‌های ارتباطی حدود 400 روستا مسدود شده/ از سیل اسفند 1402 تا کنون زیرساخت ها اصلاح نشده/ دولت فقط وعده داد و عمل نکرد
  • فیلم | گردنه تته توسط راهداران شهرستان پاوه استان کرمانشاه عملیات برف روبی و بازگشایی شد