Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجله مهر: در واکنش به یاوه‌گویی‌های چند روز اخیر سران کشور آمریکا، کاربران فصای مجازی در توییتر اقدام‌ به برشمردن نشانه‌های افول ایالت متحده کردند. جان بولتن، دونالد ترامپ و مایک پمپئو در توییت‌هایی به زبان فارسی مدعی شده بودند که ایران در چهل سال گذشته فقط شکست خورده است!

بسیاری از کاربران ایرانی در واکنش‌هایی به پیام‌های سران این کشور به زبان فارسی، گفته‌اند که توسل سران احمق امریکا به زبان فارسی خود حکایت طنزی است که نشان از موفقیت ایرانیان در راهی که برگزیده‌اند دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از واکنش‌های کاربران فضای مجازی که با هشتگ‌ #USEnd منتشر شده را می‌خوانید:

حسین چمران: در سال ۱۹۵۰ بیش از ۳۰درصد تولیدات آمریکا به مشاغل غیرکشاورزی اختصاص داشت ولی یک‌سوم مشاغل تولیدی این کشور تاسال۲۰۰۰ناپدید شد. این یعنی طبقه متوسط آمریکا آب می رود.

پارانوئید: ‏نتایج نظرسنجی موسسه گالوپ در آوریل ۲۰۱۸ نشان می‌دهد ۸۱ درصد مردم این کشور اعتقاد دارند این کشور در مسیری اشتباه در حال قدم برداشتن است.

رسول سعیدنژاد: تعطیلی دولت آمریکا. حروم کردن ۷۰۰۰ میلیارد دلار پول مردم آمریکا برای جنگ‌افروزی در خاورمیانه. فارسی صحبت کردن مقامات بلندپایهٔ آمریکایی! :) همه و همه نشون دهندهٔ افول آمریکاس. حالا بگذریم از پیش‌گویی‌های یهودی‌ها و مسیحی‌ها راجع به نابودی آمریکا قبل از ظهور :) ‎

مهران شیخی: ‏کارشناسان دفتر بودجه کنگره (CBO) پیش‌بینی کرده‌اند که بدهی‌های آمریکا به سازمان‌های بین‌المللی در حدود ۳۶ درصد از بودجه سال ۲۰۳۰ ایالات متحده و ۵۸ درصد از بودجه سال ۲۰۴۰ و در نهایت ۸۵ درصد از بودحه سال ۲۰۵۰ را تشکیل می‌دهد. این یعنی ورشکستگی آمریکا.

فاطمه بنی‌اسدی: نیویورک بیشترین آمار بی خانمان ها را دارد. براساس آمار دولتی در سال ۲۰۱۷، هر شب ۶۲ هزار مرد، زن و کودک در گرمخانه ها می خوابند. این آمار در مقایسه با یک دهه پیش حدود ۷۹ درصد افزایش داشته است.

حمیدرضا پرهیزکاری: ‏کشور آمریکایی که خودش مشکل بدهی ۲۱.۸ تریلیون دلاری دارد و این مبلغ در حال افزایش است، چگونه و با چه توجیحی ۷ تریلیون دلار صرف خاورمیانه کرده است و در نهایت سرنوشتی جز شکست نداشته است.

زهرا: ‏آمریکا در فقر کودکان رتبه اول را در بین کشورهای پیشرفته داراست. گزارش یونیسف در سال ۲۰۰۹ حاکی از آن است که ۲۳ درصد کودکان آمریکایی زیر ۱۷ سال در فقر زندگی می‌کنند. ‎

رسول پورتیمور‏: بیش از ۹۰ درصد ثروت آمریکا را در دست یک درصد جامعه است. مثلا ثروت برادران کوک، از ۹میلیارد در سال ۲۰۰۵ به بالاتر از صد میلیارد در سال ۲۰۱۸ رسیده... مایک بلومبرگ در ۱۵ سال، ۴۶ میلیارد دلار به ثروتش افزود و ثروت جف بیزوس، نسبت به سال ۲۰۰۵ سی برابر شد و به ۱۴۴ میلیارد دلار رسید. ‎

فاطمه قاسمی‏: سال ۲۰۱۶ در اقدامی نژادپرستانه فردی سفیدپوست ۹ رنگین پوست را در کلیسای چارلستون قتل عام کرد. اوباما مجبور شد که به زنده‌بودن نظام برده‌داری اعتراف کند و در مصاحبه‌ای گفت: «نژادپرستی هنوز از میان نرفته و میراث برده‌داری همچنان بر سر آمریکا سایه افکنده است.»

منبع: فردا

کلیدواژه: کاربران فضای مجازی یاوه گویی ها سران آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگین کمان اصفهان فضای مجازی را تسخیر کرد + فیلم | این تصویر زیبا را از چشم‌انداز سی و سه پل ببینید

دریافت 518 KB

به گزارش همشهری آنلاین تصاویر این رنگین کمان از زوایا و مکان‌های مختلف شهر اصفهان به شکل بسیار گسترده‌ای در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

کد خبر 840825 برچسب‌ها خبر مهم میدان نقش جهان استان اصفهان

دیگر خبرها

  • نصاب سرمایه گذاری خارجی در ۱۶ سال گذشته، شکسته شد
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • وارونه جلوه دادن حقایق به سبک آمریکایی، از جنگ عراق تا فاجعه غزه
  • رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی
  • رنگین کمان اصفهان فضای مجازی را تسخیر کرد + فیلم | این تصویر زیبا را از چشم‌انداز سی و سه پل ببینید
  • توضیحات تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) در خصوص بازنشر فیلمی از مراسم ادای احترام نیروهای مسلح کشور در فضای مجازی