Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@04:31:02 GMT

امیر فرزاد اسماعیلی: ما توسط حضرت آقا منصوب می‌شویم

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۴۵۶۸

امیر فرزاد اسماعیلی دستیار و مشاور فرمانده کل ارتش و فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا( ص) با حضور در ویژه برنامه "شب گشت" به سوالاتی گوناگونی پیرامون زندگی شخصی و دوران خدمتش در ارتش جمهوری اسلامی پاسخ داد.

به گزارش تسنیم، یکی از مسائلی که از سوی مجری این برنامه مطرح شد، نحوه جابجایی امیر اسماعیلی از قرارگاه پدافندهوایی و شایعاتی بود که پیرامون این موضوع مطرح شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر اسماعیلی در پاسخ به سوالی مبنی بر دلیل جابجایی‌اش از قرارگاه پدافند هوایی گفت: در فضای مجازی صحبت‌های زیادی می‌شود، حتی بنده اطلاع دارم اخیرا صفحه‌ای در اینستاگرام به نام من ایجاد شده که متعلق به من نیست و من آن را کنترل نمی‌کنم. در فضای مجازی صحبت‌هایی مطرح شده بود که دلیل جابجایی من از قرارگاه پدافند هوایی، حضور جنگنده‌های اف-35 اسرائیلی در آسمان ایران و عدم رهگیری آنها از سوی قرارگاه پدافند هوایی یا اینکه بین فلانی و یک سازمانی صحبت‌هایی شده، بوده است.

وی افزود: در صورتی که در حقیقت این صحبت‌ها اصلا مطرح نیست. یک موعد سه الی چهار ساله برای کسانی که مسئولیتی به آنها واگذار می‌شود، تعیین می‌شود. مانند نمایندگان مجلس که با رأی مردم انتخاب می‌شوند و ما که توسط حضرت آقا منصوب می‌شویم. برای من دو مرتبه تمدید حکم از سوی حضرت آقا صورت گرفت و من 8 سال فرمانده این قرارگاه بودم.

فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی تصریح کرد: شش یا هفت ماه قبل از این جابجایی خودم از آن مطلع بودم و اسامی کسانی که می‌دانستم بهتر از من می‌توانند این مسئولیت را اداره کنند را معرفی می‌کردیم که الحمدلله امروز هم همان دوستان مشغول این کار هستند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پدافند هوایی امیر فرزاد اسماعیلی رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۴۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی در پیام خود آورده است: تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی در برهه‌های مختلف نشان از همت دلاور مردانی دارد که با بذل جان و با روحیه شهادت طلبی و دشمن ستیزی خود، استوار و محکم ایستاده اند و با ایستادگی خود، لرزه به اندام دشمنان این نظام و انقلاب انداخته اند.

۲۹ فروردین ماه که به پاس قهرمانی و وفاداری ارتشیان به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی، به نام روز ارتش نامگذاری شده است، بی شک نشان از آن دارد که فرزندان غیور این سرزمین در هر لباس و هر جایگاهی که باشند دل در گرو میهن اسلامی خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و بر پایه ایمان و اعتقاد راسخ خود همواره از کیان اسلامی خود دفاع می‌کنند.

وی در ادامه پیام خود تاکید کرده است: ارتش سر افراز جمهوری اسلامی ایران در کنار نیرو‌های مسلح کشور بدون تردید زیبا‌ترین صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب را در ذهن زمان جاودانه کرده است و در این فرصت ارزشمند باید روز ارتش را به همه ارتشیان گرانقدر به ویژه نیروی زمینی قهرمان و سایر نیرو‌های مسلح کشور تبریک گفت.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، نمادی از قدرت، میهن دوستی و ولایتمداری مردم ایران اسلامی است که در ۴۵ سال گذشته و در فراز و نشیب‌های گوناگون، با صلابت و اقتدار و با دانش روز، از مرز‌های هوایی، دریایی و زمینی کشور محافظت کرد و به قدرت‌های جهانی نشان داد، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، ظرفیت بزرگی برای ایستادگی در برابر متجاوزان و ثبات منطقه دارد.

در پایان این پیام آمده است: با درود فراوان بر همه شهدای عزیز بویژه شهدای سرافراز ارتش، این روز را به یکایک کارکنان خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خدای متعال سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت دارم.

دیگر خبرها

  • پیش بینی فرمانده پیشین پدافند هوایی اسرائیل از جنگ ایران و اسرائیل
  • پیش بینی فرمانده پیشین پدافند هوایی اسرائیل از رویارویی ایران و اسرائیل
  • امیر واحدی: سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • امیر واحدی: سوخو۲۴های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج
  • مجموعه پدافند هوایی متناسب با تهدیدات در حال ارتقا است