Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد دایی مربی تیم فوتبال سایپا درباره پیروزی تیمش برابر تیم پنجاب هند اظهار کرد: پنجاب هند تیم بدی نبود و بازیکنان ما خوب بازی کردند و به نتیجه دلخواه خود دست یافتیم. به هر حال بازی اصلی ما برابر تیم الریان قطر است اما متاسفانه نتوانستیم تیم خود را به خوبی تقویت کنیم و در برخی از پست ها ضعف داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی بعدی با الریان قطر سخت است اما به قطر می رویم تا با داشته هایمان یک بازی خوب برابر حریف قطری انجام  بدهیم. 

او درباره اینکه زمین شرایط بازی را نداشت، گفت: هوای بارانی روز گذشته باعث شده بود که زمین گل آلود شود و هر چه از زمان بازی می گذشت وضعیت زمین بدتر می شد و به طور حتم همین مشکل بر کیفیت بازی ما تاثیر گذاشته بود. اگر زمین خشک بود به طور حتم بازی بهتری را انجام می دادیم. 

حضور پروین قوت قلب برای ما و بازیکنان بود 

دایی درباره حضور پروین در رختکن تیم سایپا گفت: به طور حتم پروین یکی از بزرگان فوتبال کشورمان است و حق بزرگی بر گردن فوتبال ما دارد . پروین  برای تبریک به رختکن آمد و همین حضورش قوت قلب برای ما و بازیکنان بود و این کارش قابل تقدیر است. انشاالله دوباره  تکرار شود و ما دوست داریم تا بزرگان فوتبال کشورمان در کنار تیم ما باشند. 

مربی سایپا درباره امکانات تیم سایپا کم و صفر است، خاطر نشان کرد:  همان طور که علی دایی گفت تیم ما از لحاظ امکاناتی ضعیف است و فوتبال ما به 3 دسته تقسیم شده است یک دسته از تیم ها پول دارند، دسته دیگر پول ندارند اما  تماشاگر دارند و تیم سایپا در دسته سوم قرار دارد که پول ، امکانات و تماشاگر ندارد. 

بیشتر بخوانید: 

حریف ذوب آهن با پرواز چارتر در ایران/ هشدار رسانه عربی به کویتی‌ها

حدادی فر: بازی در آسیا شخصیت بین المللی ذوب آهن را نشان می‌دهد

حریف سایپا امشب به تهران می آید/ محل تمرینات جنگجویان پنجاب مشخص شد

دردسر‌های علی دایی برای مقابله با هندی‌ها

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در جریان هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برابر میزبانش خوشه طلایی که در قعر جدول مسابقات قرار دارد، به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ دسته اول کشور ساعت ۱۹:۱۵ امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ با برگزاری دیدار خیبر - خوشه طلایی در ورزشگاه امام رضا مشهد پیگیری AN که خیبر در حالی که در دقیقه ۸۲ ده نفره شد، در نهایت موفق شد با برتری یک بر صفر برابر حریف خود به روند صدرنشینی‌اش ادامه دهد.

تک گل خیبر در این بازی روی یک ضربه ایستگاه توسط حمیدرضا طاهرخانی در دقیقه ۳۸ به ثمر رسید؛ این بازی یک اخراجی نیز در پی داشت و در دقیقه ۸۲ علی عبداله‌زاده بازیکن خیبر از بازی اخراج شد.

خیبر خرم‌آباد با این برد ۵۵ امتیازی شد و با یک بازی کم‌تر هم‌چنان صدرنشین لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور است.

در دیگر بازی حساس هفته بیست و پنجم چادرملو اردکان برابر میزبان خود پارس جنوبی جم با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و با ۵۴ امتیاز همچنان در تعقیب صدرنشین لرستانی لیگ یک است و فجر سپاسی شیراز با ۵۱ و نفت مسجدسلیمان با ۴۹ امتیاز در رده سوم و چهارم جدول رقابت‌ها قرار دارند.

به گزارش ایمنا؛ خیبر خرم‌آباد روز سه شنبه ۲۱ فروردین در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور میهمان نفت و گاز گچساران خواهد بود.

کد خبر 739791

دیگر خبرها

  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • پرتماشاگرترین استادیوم‌های فوتبال انگلیس / تئاتر رویاها همچنان در صدر
  • برادر شوهر پاریس هیلتون در لیگ دسته دوم پرتغال!
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!