Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - "سرگئي لاوروف" وزير خارجه روسيه سه شنبه شب در گفت وگوي تلفني با "مايک پمپئو" وزير خارجه آمريکا به واشنگتن درخصوص عواقب دخالت در امور داخلي ونزوئلا هشدارد داد.
به گزارش خبرگزاري آريا، لاوروف همچنين گفت: مسکو آماده است در خصوص ونزوئلا رايزني کند.
وزير خارجه روسيه روز سه شنبه نيز در نشست خبري مشترک با "تيمو سويني" Timo Soini وزير خارجه فنلاند در مسکو با انتقاد از اقدامات آمريکا عليه دولت قانوني ونزوئلا تصريح کرده بود واشنگتن در مساله ونزوئلا شرم و حيا را کنار گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لاوروف افزود، آمريکايي ها "خوان گوايدو" رهبرمخالفان ونزوئلا را هدايت مي کنند.
آمريکا در هفته هاي اخير با حمايت از رهبر مخالفان دولت ونزوئلا به دنبال انجام کودتا در اين کشور است.
"خوان گوايدو" Juan Guaido رهبر مخالفان دولت ونزوئلا چهارشنبه 23 ژانويه با حمايت آشکار آمريکا و متحدانش، خود را رئيس جمهور ونزوئلا خواند؛ اقدامي که دولت و ملت ونزوئلا آن را کودتا عليه "نيکلاس مادورو" رئيس جمهور منتخب مردم برشمردند.
بسياري از کشورها از جمله ايران، روسيه، چين، کوبا، ترکيه، آفريقاي جنوبي و اروگوئه هم اين رفتار آمريکا را محکوم و بر لزوم احترام به حاکميت و تماميت ارضي ونزوئلا تأکيد کرده اند.
آمريکا و متحدانش با اعمال تحريم و حمايت از مخالفان دولت ونزوئلا تلاش مي کند دولت قانوني اين کشور را که رويکردي ضد آمريکايي دارد سرنگون کنند.
117
کليدواژه 22 بهمن

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرتزوگ: آمریکا در سیاست داخلی ما دخالت نکند

وب سایت پولیتیکو به نقل از اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی نوشت که به رهبران سیاسی آمریکا توصیه می‌کند در سیاست داخلی تل آویو مداخله نکنند.

هرتزوگ همچنین خطاب به چاک شومر، رهبر اکثریت سنای آمریکا گفت که باید از سیاست داخلی رژیم صهیونیستی نیز دوری کند.

 شومر اخیرا انتقادات شدیدی را از رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر آن وارد کرد و خواستار سازماندهی انتخابات جدید در این رژیم شد.

شومر در مصاحبه با نشریه نیویورک تایمز با بیان اینکه نتانیاهو قصد دارد تا سال ۲۰۲۶ از برگزاری انتخابات جدید در رژیم صهیونیستی جلوگیری کند، اظهار کرد: نگرانی من این است که (رژیم) اسرائیل تحت رهبری او به دولتی مطرود در دنیا و حتی آمریکا تبدیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد
  • هشدار روسیه به غرب؛ در آستانه درگیری بین قدرت‌های اتمی هستیم
  • لاوروف: جهان در آستانه درگیری بین قدرت‌های هسته‌ای قرار دارد
  • لاوروف: غرب در آستانه درگیری نظامی بین قدرت‌های هسته‌ای است
  • هرتزوگ: آمریکا در سیاست داخلی ما دخالت نکند
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین با چاشنی هشدار و تهدید/ واشنگتن نگران رابطه تسلیحاتی پکن و مسکو است
  • آمریکا: نگران کمک نظامی چین به روسیه هستیم
  • ریابکوف: بریکس پلتفرم مالی ویژه راه‌اندازی می کند
  • «مادورو» آمریکا را به نقض تعهد خود برای لغو تحریم‌ها متهم کرد
  • هشدار وزیر خارجه چین درباره تحریکات اعضای پیمان آکوس