Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان کهنه کار ایتالیایی با کسب یک پیروزی بزرگ در تئاتر رویاها، به رویاپردازی برای فتح اروپا ادامه می دهد.

طرفداری- در یکی از حساس ترین بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن در اولدترافورد با نتیجه 2-0 از سد منچستریونایتد گذشت تا با اندوخته ای مطمئن به دیدار برگشت قدم بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پیروزی در انگلستان، جانلوییجی بوفون در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

با انجام کارهای درست در طول 90 دقیقه و متحد ماندن، اینطور به نظر رسید که این نتیجه خیلی به سختی حاصل نشد. اتحاد در این رقابت ها نکته ای کلیدی است. توانستیم پرس آنها را بشکنیم و البته برای این کار، دست به ریسک زدیم. در چنین بازی متعادلی، خارج شدن از فشار حریف بسیار ارزشمند است.

بوفون چهارمین بازیکنی است که در سن 41 سالگی بازی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد. در این شرایط او در مورد احتمال فعال شدن بند تمدید قراردادش از سوی تیم فرانسوی گفت:

صادقانه بگویم فقط می خواهم از فوتبال بازی کردن لذت ببریم و تمدید قرارداد جایی در ذهن من ندارد. فقط می خواهم برای باشگاهم و هم تیمی های خود مفید باشم؛ چه در داخل زمین و چه در صورت نیاز خارج از زمین. چه آن زمان که 30 ساله بودم و چه حالا که 41 سال دارم، هرگز به قراردادم فکر نکردم و با آن مشکلی نداشتم.

بازگشت به اولدترافورد پس از آن فینال با میلان؟ تجربه آن بازی اکنون واقعا به من کمک کرد. از نظر فنی، در آن بازی هم مثل امشب کلین شیت کردم اما ...؛ با در نظر گرفتن اینکه امشب چند بازیکن مهم خود را نداشتیم و چند بازیکن دیگر هم در فرم ایده آل خوب نبودند، به برد مهمی رسیدیم.

باید از هم تیمی هایم تشکر کنم که نمایش فوق العاده ای داشتند. هنوز می توانیم در این رقابت ها تا مراحل نهایی پیش برویم. پس از چنین بردهایی هیچ چیزی بهتر از تجربه کردن این لحظات و به اشتراک گذاشتن احساسات با هم تیمی ها نیست. اگر بتوانیم از این مرحله عبور کنیم، لیگ قهرمانان فوق العاده ای در انتظار ما خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی

پاری سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک در بازی خارج از خانه مقابل لوریان برنده شد.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن امشب (چهارشنبه) در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه به مصاف لوریان رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر یک برنده شد.

در این بازی برای شاگردان لوئیس انریکه عثمان دمبله (دقایق۱۹ و ۶۰) و کیلیان امباپه (دقایق ۲۲ و ۹۰) گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم بامبا در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

با این برد پاری سن ژرمن صدرنشین ۶۹ امتیازی شد و و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، تنها به دو امتیاز دیگر برای تثبیت قهرمانی‌اش نیاز دارد. پی‌اس‌جی با موناکو رده دومی ۱۳ امتیاز اختلاف دارد. لوریان رده هفدهمی هم ۲۶ امتیازی باقی ماند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید