Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@06:42:25 GMT

برف تعدادی از مدارس خراسان جنوبی را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۶۲۲۱

برف تعدادی از مدارس خراسان جنوبی را تعطیل کرد

محمد علی واقعی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به برف و کولاک تمامی مدارس پیش دبستان و ابتدایی شهرستان زیرکوه در نوبت صبح امروز تعطیل است.
وی با بیان اینکه مدارس ابتدایی و متوسطه اول روستاهای کریمو، مصعبی و کرمه شهرستان سرایان در نوبت صبح تعطیل شد اظهار داشت: همچنین برف و یخبندان مدارس ابتدایی روستاهای نوبهار و نوده این شهرستان به تعطیلی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تعطیلی مدارس ابتدایی روستاهای گستنج، فتح آباد، بادموک، فریدونی، مهوید، انارستانک و باغستان فردوس خبر داد و گفت: مدارس روستاهای کلپ، گزان، ملوقان، موادی سفلی، ماهانی و روددره هم در نوبت صبح تعطیل شد.
3215 * 6054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تعطیلی مدارس خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش مدارس تعطیل جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار؛ فعالیت‌های دریایی را تعطیل کنید!

 به گزارش تابناک، وزارت راه و شهرسازی نوشت: فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، وضعیت جوی و آب و هوای امروز (۲۶ فروردین) را تشریح کرد و گفت: در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، یزد، شرق هرمزگان، ارتفاعات کرمان، ارتفاعات شرقی البرز، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی امروز رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد که در برخی نقاط موجب خیزش گردوخاک خواهد شد.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: در ارتفاعات رشته کوه البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس بارش‌ها به شکل برف و در نقاط مستعد به شکل تگرگ خواهد بود.

وی افزود: از بعد از ظهر روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی بعدی از سمت جنوب به کشور، بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و شرق خوزستان، شرق لرستان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، بوشهر، فارس و جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز آغاز می‌شود و تا روزهای پایانی هفته در نیمه جنوبی کشور ادامه دارد.

به گفته گودرزی، فردا در برخی نقاط شمال غرب و سه‌شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی انتظار بارش‌های پراکنده داریم، همچنین فردا آب‌های خلیج فارس و تا پنجشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان به سیب وزش بادهای شدید مواج و متلاطم پیش بینی شده است. تهران امروز آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با گاهی وزش باد دارد.

وی افزود: بیشینه دما نیز به ۱۹ درجه بالای صفر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد
  • تعطیلی مدارس شهرهای بلوچستان
  • مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد
  • تعطیلی مدارس جیرفت و قلعه گنج به دلیل هشدار قرمز هواشناسی
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت فردا و پس فردا
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت در روزهای سه شنبه و چهارشنبه
  • فردا مدارس تعطیل می‌شوند؟
  • هشدار؛ فعالیت‌های دریایی را تعطیل کنید!
  • بهسازی 40 درصد شبکه برق رسانی روستاهای خراسان جنوبی 
  • بهسازی 40 درصد شبکه برق رسانی روستاهای خراسان جنوبی