Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@07:05:34 GMT

«بولتون» درباره ایران دروغ می‌گوید

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۶۷۰۶

«بولتون» درباره ایران دروغ می‌گوید

به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، «کریس مورفی» سناتور آمریکائی از ایالت کانکتیکات امروز سه شنبه در پیامی توئیتری به ادعاهای واهی و تکراری «جان بولتون» مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهوری آمریکا علیه ایران واکنش نشان داد.

سناتور آمریکائی در این خصوص نوشت: جان بولتون می‌گوید که ایران به دنبال سلاح هسته‌ ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صحت ندارد. نهادهای اطلاعاتی عکس این حرف را می زنند و او نیز از این موضوع آگاه است.

سناتور ایالت کانکتیکات در ادامه افزود: او برای جنگ زمینه‌سازی می‌کند و همه ما نیز باید در این خصوص آگاه باشیم.این در حالیست که جان بولتون پیشتر در اظهاراتی مضحک مدعی شده بود که نمی‌گذاریم این انقلاب به ۴۰ سالگی خود برسد!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دروغ‌پردازی صهیونیست‌ها درباره عملیات «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، تازه‌ترین اطلاعات منتشر شده در دو روزنامه عبری معاریو و هاآرتص با ادعای منابع رسمی صهیونیستی درباره آسیب جزئی حملات موشکی و پهپادی ایران و منهدم کردن اغلب این موشک‌ها و پهپادها در تضاد است.

روزنامه معاریو به نقل از یک پژوهشگر نظامی صهیونیست گزارش داد که پدافند هوایی ارتش اسرائیل بر خلاف ادعاهای دانیل هاگاری سخنگوی این ارتش که مدعی رهگیری و انهدام ۹۹ درصد حملات ایران است، تنها حدود ۸۴ درصد این حملات ایران را دفع کرده است.

این روزنامه افزود که تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که حداقل یکی از ساختمان های رآکتور هسته ای دیمونا در نقب بر اثار حملات ایران آسیب دیده و دو نفر در مجاورت آن مجروح شده‌اند.

در ادامه گزارش معاریو آمده است که کلیپ‌های ویدیویی نشان می‌دهد که چهار نفر در پایگاه هوایی نواتیم در نتیجه اصابت مستقیم موشک‌ها و نه به علت اصابت ترکش موشک‌های پدافند هوایی زخمی شده‌اند.

این روزنامه صهیونیستی با استناد به تحلیل ویدئوهای منتشر شده درباره حملات موشکی و پهپادی ایران اعلام کرد که دست‌کم پنج نفر در پایگاه هوایی رامون در منطقه اشغالی النقب در این حملات زخمی شده‌اند.

روزنامه عبری هاآرتص نیز تصاویری منتشر کرد که خسارات ناشی از حمله موشکی ایران را به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد.

کد خبر 6082006

دیگر خبرها

  • سرنوشت زباله‌های ناشی از رونق انرژی خورشیدی در هند چه می‌شود؟
  • ادعای آسیب‌دیدن نیروگاه دیمونا در حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی کذب و عملیات روانی است
  • افشای دروغ‌پردازی صهیونیست‌ها درباره عملیات «وعده صادق»
  • اسرائیل اگر با مردم غزه برخورد انسانی داشته، ۹۹ درصد موشک‌های ما را هم توانسته رهگیری کند
  • گم شدن پول‌هایی که قرار بود خرج بی‌خانمان‌های کالیفرنیا شود
  • ادعاهای تل‌ آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • ادعاهای تل‌آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • رسانه‌های عبری: ادعاهای سخنگوی ارتش در خصوص حمله ایران دروغ است
  • پیکاپ نظامی جدید کانادا با کمک دانشمندان ایرانی به میدان آمد (+ عکس)
  • بارندگی‌ در پاکستان جان ۲۱ نفر را گرفت