Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا محمد کریمی در این جلسه  با اشاره به مشکلات شهرداریها در سطح استان گفت؛ بیشتر شهرداری های سطح استان  در زمینه اداره شهرها و پرداخت حقوق پرسنل با مشکلات مالی مواجه هستند 

او اضافه کرد؛ بعنوان نمونه شهرداری توحید در بخش هلیلان مدت هفت ماه است که حقوق ومزایا به پرسنل خود پرداخت نکرده است.

کریمی گفت:برای تامین منابع مالی لازم باید با استفاده از شهردارن کارآمد ومدیر بدنبال  درآمد پایدار باشیم تا اینکه بتوان مشکلات مالی موجود  شهرداریها  از طریق درآمد پایداربرطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس شورای استان در پایان خواستار  اجرایی کردن مصوبات سفر استاندار به بخش هلیلان شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درآمد شورای اسلامی مشکلات مشکلات مالی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۹۱۰ میلیارد تومانی دولت به شهرداری‌های استان

موحد نیا در مراسم تودیع و معارفه شهرداران آذرشهر از اهتمام جدی دولت در حمایت از شهرداری استان خبر داد و  گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب شهرداری‌ها به مردم بیش از ۲۹۱۰ میلیارد تومان اعتبارات دولتی در قالب کمک نقدی، اهدای رایگان خودرو سنگین و نیمه سنگین و همچنین تخصیص قیر رایگان به شهرداری‌های استان در سال گذشته از طرف دولت تخصیص یافته است. 

 

وی بر ضرورت ایجاد درامد پایدار توسط شهرداری‌ها افزود: برای دستیابی به توسعه متوازن شهری و برون از بحران مالی در شهرداری‌ها باید با تغییر نگرش‌ها و تدوین برنامه‌های اصولی، و تعریف منابع درامدی پایدار وضعتی اقتصادی و مالی شهرداری‌ها را تقویت نمایند. 

در پایان این مراسم عبدالله سیف زاده بعنوان شهردار جدید آذرشهر معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کمک ۲۹۱۰ میلیارد تومانی دولت به شهرداری‌های استان
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت
  • اسپورت: بارسلونا آماده فروش آرائوخو است
  • کارگران شهرداری یاسوج پیگیر مطالبات خود شدند
  • تجمع و اعتصاب کارگران شهرداری یاسوج