Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@20:24:40 GMT

اردوی تیم ملی راگبی دختران در گرگان پایان یافت

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۶۷۵۹

اردوی تیم ملی راگبی دختران در گرگان پایان یافت

نایب رییس هیات انجمن های ورزشی گلستان روز چهارشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: مطابق اعلام نازنین حسینی سرمربی گلستانی تیم ملی، در مرحله دوم این اردو که اسفندماه برگزار می شود 11 نفر از جمع بازیکنان فعلی کنار گذاشته می شوند.
مریم قوشچی اظهار داشت: این اردوی آماده سازی از 18 بهمن در مجموعه ورزشی کریم آباد گرگان آغاز شد و شامگاه دیشب به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: شیدا داداشی و هانیه علی نژاد گلستانی های حاضر در اردو بودند که برای قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی اعزامی به رقابت های غرب آسیا تمرین کردند.
نایب رییس هیات انجمن های ورزشی گلستان افزود: دیگر نفرات دعوت شده به این اردو را ورزشکارانی از استان های خراسان رضوی، تهران، کرمان، البرز، آذربایجان غربی، فارس و هرمزگان تشکیل دادند.
مسابقات راگبی دختران غرب آسیا از 14 فروردین سال آینده در قطر برگزار می شود.
نایب رییس هیات انجمن های ورزشی گلستان همچنین گفت: راگبی گلستان عمری حدود هفت ساله دارد و برای توسعه این ورزش و کسب عنوان در رقابت های کشوری نیازمند تامین امکانات و فرصت بیشتری است.
قوشچی افزود: هم اینک راگبی دختران گلستان در گرگان و بندرگز پیگیری می شود و دیگر شهرهای استان از زمینه لازم برای راه اندازی این رشته برخوردار نشده اند.
وی ادامه داد: یکی از برنامه های هیات انجمن های ورزشی گلستان اعزام بیشتر علاقه مندان برای حضور در دوره های مربیگری است تا از این طریق افراد مستعد شناسایی و به صورت حرفه ای جذب این ورزش شوند.
به گفته وی تعداد ورزشکاران راگبی دختران گلستان حدود 100 نفر است که تلاش می شود با برگزاری دوره های مربیگری و تربیت مربیان جوان و علاقه مند، آنها برای کشف استعدادهای جدید این رشته همت کنند.
راگبی به صورت 15 و 7 نفره به ترتیب در وقت های 40 دقیقه ای و 7 دقیقه ای برگزار می شود که در ایران در بخش مردان بیشتر به صورت 15 نفره و در بخش زنان هفت نفره است.
3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان غربی تیم ملی خراسان رضوی قطر مردان جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به اخبار ورزشی ۲۹ فروردین استان قزوین

ایوب ایوبی نژاد و امیرحسین آدینه در اوزان ۶۰ و ۸۴ کیلوگرم رده‌های سنی بزرگسالان و امید به نشان برنز دست یافتند و به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

معراج محمدی در رده سنی امید به اردوی دعوت شد.

این رقابت‌ها تا جمعه در همدان ادامه دارد.

والیبالیست‌های استان در اردوی تیم ملی

امیر محمد عبادپور، پارسا رضایی و امیر رضا ثقفی به اردوی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال دعوت شدند.

این اردو از ۳۱ فروردین به مدت ۳ روز در تهران برگزار می‌شود.

آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا

سعید مومنی دروازه‌بان قزوینی در ترکیب تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا به میدان می‌رود.

این رقابت‌ها از امروز در تایلند آغاز می‌شود و تیم ملی کشورمان در دور گروهی با تیم‌های افغانستان، بحرین و کویت هم گروه است.

رقابت‌های ژیمناستیک جام جهانی ژیمناستیک

رضا خیرخواه سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک قطر به میدان می‌رود.

جام جهانی ژیمناستیک هنری قطر تا ۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.

نماینده استان در لیگ امید‌های بسکتبال به میدان می‌رود

در هفته اول رقابت‌های لیگ امید‌های باشگاه‌های کشور، تیم خانه بسکتبال البرز نماینده استان در بازی خانگی به مصاف خانه بسکتبال ابهر می‌رود.

این بازی امروز ساعت ۱۶ در خانه بسکتبال استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • راهپیمائی مردم گرگان در حمایت از غزه + فیلم
  • راهپیمائی مردم گرگان در حمایت از غزه
  • حمایت از مردم غزه و فلسطین؛ امروز در گرگان
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • گشتی در چهارشنبه بازار گرگان
  • تعداد ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان برگزار شد
  • هیات اسکواش گلستان به رتبه دوم کشور صعود کرد
  • نگاهی به اخبار ورزشی ۲۹ فروردین استان قزوین