Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@10:21:13 GMT

برنامه سفر تیم استقلال تهران به تبریز

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۶۹۲۸

برنامه سفر تیم استقلال تهران به تبریز اعلام شد. ناطقان: در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی در حساس‌ترین بازی هفته میزبان تیم استقلال تهران است.
تیم استقلال تهران ساعت 15 روز پنج شنبه 25 بهمن به تبریز سفر کرده و بعد از ورود به تبریز در هتل در نظر گرفته اسکان می‌یابند.
این تیم ساعت 15 و 30 دقیقه جمعه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف میزبان خود تراکتورسازی رفته و ساعت 21 همان روز تبریز را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با اینکه بعد از بازی استقلالی‌ها زمان برای بازگشت به هتل را دارند، اما احتمالا با در نظر گرفتن ترافیک سنگینی بعد از بازی در اتوبان شهید کسایی تبریز، آبی‌پوشان وسایل خود را به ورزشگاه آورده و بعد از بازی از ورزشگاه روانه فرودگاه بین‌المللی تبریز شوند تا از پرواز خود جا نمانند.
منبع: ایسنا برچسب ها: استقلال تهران ، تبریز ، لیگ برتر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: استقلال تهران تبریز لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۶۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر ورزشی استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و در بازی‌های هفته بیست و چهارم، تیم شمس آذر قزوین دربازی خارج از خانه به مصاف تیم استقلال تهران می‌رود.

این بازی فردا از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

تیم‌های استقلال تهران و شمس آذر قزوین در مکان اول و هفتم لیگ قرار دارند.

زندی مدیر عامل باشگاه شمس آذر قزوین گفت: بازی فردا برای هواداران قزوینی رایگان است و اتوبوس برای حضور هواداران در ورزشگاه آزادی، ساعت ۱۲ از ورزشگاه سردار آزادگان راهی تهران می‌شود.

تیم فوتسال مقاومت قزوین امروز در لیگ مناطق کشور به میدان می‌رود

در چارچوب هفته اول مرحله نهایی لیگ ۲ فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم مقاومت قزوین امروز از ساعت ۱۶ در خانه به مصاف تیم اکسین یزد می‌رود.

سالن شهید بابایی میزبان این رویداد است.

دو فوتبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی

سهیل لشگری و محمد مهدی منصوری فوتبالیست‌های قزوینی تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و شمس آذر قزوین به اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال دعوت شدند.

این اردو از امروز تا یکم اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مروری بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • اتفاقی عجیب برای تماشاگران زن در تبریز
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه (+عکس)
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه