Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@14:51:13 GMT

واکنش معاون شهردار به شایعات درباره برکناری‌اش

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۶۹۶۴

 سکینه اشرفی (معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران)‌ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص شایعاتی که پیرامون رفتن او از معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران مطرح است، گفت: هنوز چیزی در این زمینه به من اعلام نکرده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران ادامه داد: شهردار مختار است که هر فردی را به عنوان معاون خود انتخاب کند، اما تاکنون با من صحبتی در مورد ماندن یا نماندن در شهرداری نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بعضی افراد گزینه‌هایی دارند که می‌خواهند آنها را مطرح کنند.

وی با بیان اینکه معمولا برای همه معاونان شهرداری چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد، اظهار کرد: در این چند ماه که من در شهرداری هستم، دیده‌ام که برای جایگزینی افرادی که بر سر کار هستند، گزینه‌های مختلف مطرح می‌شود. در مورد من هم چنین مواردی مطرح شده، اما با خود من صحبتی انجام نشده است.

اشرفی یادآوری کرد: به هر حال من تابع نظر شهردار محترم هستم و تا هر زمان که بتوانم برای شهروندان موثر واقع شوم، حضور خواهم داشت.

معاون شهردار تهران درخصوص غیبت چند روزه‌اش در شهرداری که به برخی شایعات درخصوص جابه‌جایی‌اش دامن زده بود، اظهار کرد: من چند روز مرخصی گرفته بودم و اصلا در تهران نبودم و مساله ارتباطی به این موضوعات نداشت.

وی در خصوص لایحه بودجه سال 98 نیز گفت: دیروز (سه‌شنبه) اولین روزی بود که تبصره‌های لایحه در کمیته بودجه شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و براساس زمانبندی اعلام‌شده فکر می‌کنم تا اوایل اسفند ماه باید لایحه جهت بررسی به صحن علنی بیاید.

به گزارش ایلنا، از چند روز پیش شنیده‌هایی مبنی بر رفتن سکینه اشرفی از معاونت برنامه‌ریزی شهرداری تهران مطرح شده و حتی برخی از اخبار غیررسمی‌ از جایگزینی حبیب‌الله طاهرخانی به جای او حکایت دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شهرداری تهران معاونت برنامه ریزی سکینه اشرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۶۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود

شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، خبر داد:  امسال واردات واگن های مترو از چین انجام خواهد شد و در مدت چهار سال واردات به اتمام می‌رسد.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز (‌چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه) هیات دولت، گفت: امسال واردات واگن های مترو از چین انجام خواهد شد و در مدت چهار سال واردات به اتمام می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به خصوصی سازی فروشگاه شهروند، گفت: فروشگاه شهروند برای خصوصی‌سازی در بورس عرضه می‌شود.

شهردار تهران تاکید کرد: سال گذشته ۶۰ دستگاه پله برقی تولید داخل برای مترو خریداری و نصب آنها آغاز شده است.

شهردار تهران همچنین طی سخنانی در پاسخ به سوالی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد،گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی افزود: در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم.

زاکانی تاکید کرد: ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعا در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • واکنش عضو شهرداری تهران به جمع‌آوری سگ‌ها از خیابان
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ ها؛ تأیید واگن‌ ها را به تأخیر نیندازید
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها درباره واگن‌های مترو
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها برای ورود واگن‌های مترو
  • برنامه‌ریزی شهرداری برای جذب ۳۰۰ همت سرمایه‌/ برنامه تحولی تهران را با مشارکت بخش خصوصی دنبال می‌کنیم