Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان از ایجاد هفت هزار و 200 شغل در حوزه معدن خبر داد.

«باقر کرد» گفت: ۳۷۰ میلیارد تومان تاکنون در بخش معدن سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری شده است. ۶۳ درصد معادن سیستان و بلوچستان در حوزه مصالح ساختمانی و ۳۷ درصد دیگر مربوط به سایر بخش‌های معدنی است که نیاز به تأمل بیشتر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرد با اشاره به نقش حمل و نقل ریلی به عنوان یکی از ارکان مهم در حوزه توسعه سرزمینی خاطرنشان کرد: در سال‌جاری تفاهمنامه‌ای با اتاق بازرگانی و راه آهن امضا شد که این تفاهمنامه می‌تواند نقش مهمی در حوزه معدن داشته باشد.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک ۷۲۰ کیلومتر ریل راه آهن بم، چابهار، زاهدان تکمیل می‌شود، بیان کرد: این امر باعث شتاب حمل و نقل در حوزه معادن می‌شود که با توجه به ارزان بودن و سهولت کار بسیار مهم است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ۹ طرح پژوهشی کاربردی در حوزه معدن و صنایع معدنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سازمــان توسعـه و نوســـازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)؛ این سازمان در بخش آموزش، پژوهش و فناوری، ۱۶۱ میلیون و ۲۲۶ میلیون ریال هزینه کرد که مشتمل بر طرح‌های پژوهشی، برگزاری دوره‌های آموزشی، حمایت از ۳ همایش، ۲ کتاب تخصصی و یک مقاله بود.

سال گذشته، ۳ طرح در کمیته سرمایه گذاری ایمیدرو به مبلغ ۴ هزار و ۲۹۳ میلیارد ریال تصویب شد که تامین اعتبار آنها از محل ماده ۱۷ اساسنامه سازمان مورد تایید کمیته بررسی درخواست‌ها قرار گرفت.

بررسی و تصویب نیاز‌های پژوهشی و پیشنهاد‌های پژوهشی در کمیته تخصصی پژوهش و کمیته بررسی درخواست‌ها و نیز فراخوان ۲۰ طرح پژوهشی در سامانه ساتع، بخش دیگری از اقدامات حوزه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو بود.

بنابر این گزارش، ازجمله دستاورد‌های ایمیدرو در سال ۱۴۰۲ در حوزه پژوهش، برگزیده شدن به عنوان کارفرمای برتر از سوی وزارت علوم، دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در هفته پژوهش بود.

دیگر خبرها

  • معادن یکی از پیشرانهای توسعه استان هستند
  • ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان
  • ناامنی‌های اخیر باهدف ایجاد تفرقه بین امت اسلامی طراحی شده بود
  • اقدامات تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان نتیجه طراحی اسرائیل بود
  • حمله تروریستی راسک و چابهار طراحی اسرائیل بود
  • ناامنی‌ هایی که باهدف ایجاد تفرقه بین امت اسلامی طراحی شده
  • رژیم صهیونیستی به هیچ قانون بین‌المللی پایبند نیست
  • تصویب ۹ طرح پژوهشی کاربردی در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • وزیر کشور: رشد بسیار خوبی در حوزه فضای آموزشی سیستان و بلوچستان داشته ایم
  • رشد بسیار خوبی در حوزه فضای آموزشی سیستان و بلوچستان داشته ایم