Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@03:45:47 GMT

۲ فوتی و ۵ مفقودی در حوادث جوی اخیر

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۷۱۴۹

۲ فوتی و ۵ مفقودی در حوادث جوی اخیر

باشگاه خبرنگاران: مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل، برف و کولاک در کشور اظهار کرد: ۲۲ استان در کشور از جمله اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌های جنوبی، رضوی و شمالی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان و یزد از ۲۰ بهمن تا ساعت ۶ صبح امروز (چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه) متأثر از سیل، برف و کولاک بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت ۱۱۳۹ نفر از نیرو‌های امدادی در قالب ۲۹۶ تیم به ۱۲ هزار ۷۷۰ نفر امدادرسانی کردند و همچنین ۲ هزار و ۲۴۳ نفر اسکان اضطراری دریافت کردند و ۹۶ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

سلیمی با اشاره به مفقود شدن ۵ نفر گفت: دو نفر در شهرستان اسدیه خراسان جنوبی، یک نفر در رودان هرمزگان، یک نفر در میرجاوه سیستان و بلوچستان و یک نفر هم در ممسنی فارس مفقود شدند و همچنین یک نفر در اسدیه خراسان جنوبی و یک نفر هم در لالی خوزستان به دلیل گرفتار شدن خودرو سواری در مسیر سیلاب فوت شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: ۸۳۹ دستگاه خودرو از مسیر برف، ۵۴ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شدند و از ۱۹۰ واحد مسکونی نیز آب تخلیه شد.

سلیمی تشریح کرد: ۷۲ دستگاه چادر، ۲۴۳۰ تخته پتو، ۴۳۰ تخته موکت، ۲۱۰۰ کیلوگرم نایلون، ۹۲۵ بسته غذایی، ۲۰۷۷ قوطی کنسرو، ۲۳۰ کیلوگرم حبوبات، ۱۳۰ کیلوگرم روغن و ۳۳۰ بطری آب معدنی در بین مناطق مذکور توزیع شد.

وی افزود: امدادرسانی در استان‌های خراسان جنوبی و شمالی، سمنان، مازندران، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و فارس همچنان ادامه دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: برف و کولاک سیل فوتی مفقودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۷۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد

سرهنگ حسینعلی کریمی امین اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز،مأموران این پلیس، حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان هامون به ۲ دستگاه تریلی کشنده مشکوک و جهت بررسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۵۰ هزار لیتر فراورده های نفتی ( نفت کوره ) قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یک نفر و توقیف ۲ دستگاه کامیون تریلی کشنده در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

لاستیک های قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان نیمروز خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی سفیدآبه ، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با هماهنگی های لازم قضائی در بازرسی از این خودرو ۲۰۲ حلقه لاستیک خارجی کامیون که قاچاق و فاقد مجوز بوده کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یک نفر متخلف در این رابطه بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

وی خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه می‌زند و شهروندان هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی
  • آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق‌شدگی ۱۴۰۳
  • اصفهک، روستایی کویری که در مسیر جهانی شدن است