Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی قائدی و خانواده مرحوم احمدرضا شاکر روی بیشت و هشتم بهمن ماه در دادگاه حاضر می‌شوند تا قاضی رای نهایی خود را درباره پرونده جنجالی تصادف سال گذشته صادر کند. آفتاب‌‌نیوز : یک سال از آن تصادف جنجالی گذشت. تصادفی که مهدی قائدی در آن آسیب دید و بعد احمدرضا شاکر دوست نزدیکش از دنیا رفت. هنوز این پرونده باز است و روز 28 بهمن ماه جلسه نهایی برای رسیدگی به آن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم باقری مادر مرحوم شاکر در گفت و گو با خبرورزشی توضیحات تازه‌ای درباره پرونده می‌دهد. او می‌گوید دادیار پرونده اعلام کرده مهدی قائدی پشت فرمان بوده است. خانم باقری همچنین در بخشی از حرف هایش به خبرورزشی می گوید: «تا زنده ام به قائدی رضایت نمی دهم.» او توضیح داده در دادگاه قبلی حتی قاضی به قائدی گفته است باید مرد باشد تا تبدیل به یکی مثل علی دایی شود. 
خبرآنلاین 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مهدی قائدی علی دایی تصادف فوتبالیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۷۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز مرحوم «مهدی گلوانی» در خوی با حضور فرماندار ویژه خوی، امام جمعه و جمعی از روسای ادارات به بهره برداری رسید.

 فرماندار ویژه شهرستان خوی در آیین افتتاح مدرسه خیری ۶ کلاسه مرحوم مهدی گلوانی با استناد به آیات قرآن گفت: مدرسه سازی همانند جهاد در جبهه‌های نبرد بوده و صدقه جاری محسوب می‌شود.

کریم علی نژاد با اشاره به اینکه، مدرسه‌سازی توشه برداشتن برای آخرت و یک تجارت معنوی ماندگار است گفت: باید قدردان همراهی مجمع خیرین و خیرین مدرسه ساز باشیم که در کنار دولت برای رفع کمبود فضا‌های آموزشی حضوری پرشور دارند.

رئیس آموزش و پرورش خوی نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: این مدرسه خیر ساز شش کلاسه با ۷۵۰ مترمربع زیربنا و ۸۰ میلیارد ریال اعتبار توسط «حاج حسین گلوانی» تأمین اعتبار شده است.

مرتضی محمد پور افزود: حسین گلوانی خیر خویی، در اقدامی نیک و الگو محور این مدرسه را با نظارت نوسازی مدارس استان به نام و یاد پسر مرحوم شان "مهدی گلوانی" احداث کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • نادر کاشانی درگذشت + سوابق