Web Analytics Made Easy - Statcounter

پکن- ایرنا- 'علی لاریجانی' رییس مجلس شورای اسلامی که به دعوت همتای ژاپنی خود به این کشور سفر کرده است روز چهارشنبه در دومین روز سفر از چند طرح صنعتی و عمرانی در توکیو بازدید کرد.

به گزارش ایرنا لاریجانی و هیات همراه، از بزرگراه زیرآبی آکولاین توکیو بازدید کرد و از نزدیک با نحوه تکمیل طرح، ساخت و تکنولوژی های بکار رفته در آن آشنا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مجلس شورای اسلامی و هیات همراه همچنین از شرکت مرکزی پاناسونیک بازدید کردند و از نزدیک در جریان تکنولوژی و فناوری های نوین این شرکت قرار گرفتند.
لاریجانی همچنین امروز چهارشنبه با رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن در توکیو دیدار کرد.
لاریجانی روز گذشته نیز از یک ایستگاه مترو بازدید و با طراحی و چگونگی ساخت ایستگاه‌های چند منظوره مترو آشنا شد و از آنجا به ایستگاه مونوریل رفت و از کیفیت کارکرد مونوریل چرخدار و میزان استفاده مردم بازدید کرد.
'علی لاریجانی' رییس مجلس شورای اسلامی به دعوت 'داته' رئیس مجلس مشاوران (سنا) ژاپن به منظور توسعه روابط همه جانبه به این کشور سفر کرده است.
دیدار با روسای مجلس سنا و مجلس قانون گذاران ژاپن، دیدار با 'شینزو آبه' نخست وزیر و دیدار با رئیس گروه دوستی پارلمانی دو کشور از جمله برنامه های لاریجانی در سفر دو روزه به توکیو است.
علیرضا رحیمی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، شهباز حسن پور بیگلری نماینده سیرجان، اسدالله قره خانی نماینده علی آباد کتول، حسن خسته بند نماینده بندرانزلی و قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه دکتر لاریجانی را در این سفر همراهی می کنند.
آساق**1904**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد ژاپن رييس مجلس بازديد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم

حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: دیروز مجلس اشکالات شورای نگهبان در خصوص لایحه ساماندهی اجاره بها را مرتفع ساخت و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر این مهم را مصوب کند.

به گفته وی مجلس نیز تحقیق و تفحصی در دستور کار داشت که بیشتر به عملکرد دولت قبل بر می‌گردد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: وزارتخانه‌های مختلف و ذیربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

وی افزود: همچنین در خصوص کمبود دارو‌ها نیز مصوبه‌ای وجود داشت تا تخلفات به قوه قضاییه ارسال نشود. کمبود‌ها و کم کاری‌هایی در موضوع دارویار وجود دارد که البته جرم نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود
  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود