Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی پورمختار گفت: اروپایی‌ها با این اقدام خود نشان دادند که نمی‌خواهند با ایران همکاری داشته باشند و ثبت این کانال هم صرفا برای فریب دولتمردان ماست. آفتاب‌‌نیوز : محمد علی پورمختار درباره ثبت کانال ارتباطی اینستکس، گفت: این اقدام که از سوی سه کشور اروپایی ترتیب داده شده است،  بیانگر آن است که اروپایی‌ها هم توجهی به برجام و آثار و تبعات آن ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تأکید کرد: اروپایی‌ها با این اقدام خود نشان دادند که نمی‌خواهند با ایران همکاری داشته باشند و ثبت این کانال هم صرفا برای فریب دولتمردان ماست.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه اروپایی‌ها با این اقدام باری دیگر چهره فریبکارانه خود را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: دشمنی انگلیس، فرانسه و در مقاطعی آلمان با کشورمان کاملا روشن و بدیهی است و ما نباید گول حرف‌ها و وعده‌های توخالی آنان را بخوریم.
پورمختار در واکنش به اظهارات برخی از مقامات اروپایی مبنی بر اینکه اجرای این کانال منوط به تصویب FATF در ایران است،  گفت: توصیه بنده به دولتمردان، رئیس جمهور و به ویژه مسئولان وزارت خارجه این است که دیگر فریب اروپایی‌ها را نخورند و دستگاه‌های تصمیم‌گیر را برای تصویب FATF تحت فشار نگذارند.
او با انتقاد از شرط دیگر اروپایی‌ها برای اجرای اینستکس مبنی بر مذاکره موشکی با ایران، تصریح کرد: مذاکره موشکی به هیچ وجه در اختیار دولتمردان نیست و آنان حق ندارند که در این حیطه ورود کنند و قطعا اجازه این کار را به آنان نمی‌دهیم.
مهر 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پورمختار اف ای تی اف مجمع تشخیص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۷۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت توسط دادگاه لاهه دست به دامن اروپایی‌ها شد

 شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که نتانیاهو خواستار اقدام وزیران امورخارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت وی در دیوان بین‌المللی دادگستری شده است.

ساعاتی پیش بود که رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که اسرائیل نگران است دیوان بین‌المللی دادگستری (دادگاه لاهه) ممکن است در پایان ماه آتی میلادی برای مقام‌های امنیتی و سیاسی ارشد این رژیم قرار بازداشت صادر کند.

نتانیاهو از جمله کسانی است که ممکن است مشمول این اقدام از سوی دادگاه لاهه شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نتانیاهو برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت توسط دادگاه لاهه دست به دامن اروپایی‌ها شد
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با قدس: تحریم جدید از سوی اروپا بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • دهقان: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیلی توسط ایران
  • نگرانی اتحادیه اروپا از توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کودکان
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا در پی پاسخ موشکی به اسرائیل
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا