Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@04:02:47 GMT

فیلم سعید روستایی براى نوروز اکران می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۷۷۵۴

فیلم سعید روستایی براى نوروز اکران می شود؟

پس از انتخاب فیلم سعید روستایی به عنوان بهترین فیلم مردمی در سى و هفتمین جشنواره فیلم فجر، تهیه کننده این فیلم در گفت و گو با برنامه رادیویى سودای سیمرغ گفت: مشکلات بوجود آمده برای نمایش فیلم رفع شده و آماده اکران عمومی فیلم هستیم.

پس از انتخاب فیلم سعید روستایی به عنوان بهترین فیلم مردمی در سى و هفتمین جشنواره فیلم فجر، تهیه کننده این فیلم در گفت و گو با برنامه رادیویى سودای سیمرغ گفت: مشکلات بوجود آمده برای نمایش فیلم رفع شده و آماده اکران عمومی فیلم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساداتیان افزود: امیدوارم نهادهای مختلف نگاهشان به سینما را تغییر دهند و انتظار نداشته باشند که فیلم ها مطابق نگاه و سلیقه آنها ساخته شود.

پیمان معادی، پریناز ایزدیار، فرهاد اصلانی و نوید محمدزاده بازیگران فیلم هستند.

سایر عوامل فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: سعید روستایی ، تهیه کننده: سید جمال ساداتیان، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، طراح صحنه: محسن نصراللهی، طراح لباس: غزاله معتمد، گریم: ایمان امیدواری، منشی صحنه: ندا قائدی، تدوین: بهرام دهقانی، صدابرداری: ایرج شهزادی، صداگذار: امیرحسین قاسمی، مدیر تولید: حسین هادیانفر، عکاس: امیرحسین شجاعی، سرمایه‌گذاران: سید جمال ساداتیان و محمدصادق رنجکشان.  / افکار نیوز

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سعید عزت‌اللهی به اتحاد کلباء + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # سعید عزت‌اللهی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم
  • برگزاری دومین اکران مردمی «آسمان غرب»/ میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی سینمای قهرمان محور را گرفت
  • آماده باش تیم‌های امدادی اصفهان تا روز چهارشنبه
  • آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • گل سعید عزت‌اللهی به اتحاد کلباء + ویدئو
  • گل سعید عزت اللهی با پیراهن شباب الاهلی به الاتحاد کلبا / فیلم
  • پشت صحنه «نون خ ۵»، در راه سیما
  • بليت جديد براى نبرد جهانى تيم ملى ووشو صادر شد