Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@15:47:29 GMT

اولین پیروزی منصوریان آسیایی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۷۷۸۴

کمی دیر و کمی سخت، اما سرانجام طلسم فولادشهر در این فصل برای تیم ذوب آهن شکست تا سبز پوشان اصفهانی برای اولین بار طعم پیروزی را در ورزشگاه خانگی خود بچشند.

اولین پیروزی خانگی ذوب آهن در این فصل که اولین برد علیرضا منصوریان در نقش سرمربی با این تیم بود، در نخستین حضور آسیایی آنها در این فصل از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزپوشان اصفهانی به لطف گلزنی مهاجم جدیدشان توانستند تیم خوب الکویت را در ورزشگاه فولاد شهر مغلوب کرده تا به دومین دیدار پلی آف جهت حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه یابند.

ذوب آهن به همراه سایپا دو نماینده کشورمان بودند که به دلیل کاهش سهمیه های مستقیم ایران در لیگ قهرمانان آسیا، ناچارند از مسیری نسبتا دشوار و با انجام دو بازی پلی آف خود را به مرحله گروهی این مسابقات برسانند.

هر دو نماینده کشورمان روز گذشته توانستند با موفقیت از اولین دیدارهای پلی آف خود عبور کرده تا هفته آینده در قطر به دیدار حریفان قطری شان بروند. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ذوب آهن علیرضا منصوریان لیگ قهرمانان آسیا فولاد مرحله گروهی لیگ قهرمانان سایپا ایران لیگ قهرمانان بازی قطر ذوب آهن سایپا علیرضا منصوریان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومين برد دختران آيس هاكى ايران در آسيا

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هاکی روی یخ قهرمانی زنان آسیا امروز دوشنبه ۶ فروردین در بیشکک قرقیزستان پیگیری شد و ملی پوشان ايران موفق به کسب دومین پیروزی خود شدند.

دختران آیس هاکی ایران امروز برابر قرقیزستان تیم میزبان قرار گرفتند و ۶ بر صفر به برتری رسیدند.

نمایندگان ايران پیش از این مقابل امارات با نتیجه شانزده بر صفر به پیروزی رسیده بودند.

دختران هاکی روی یخ کشورمان در ادامه این رقابتها روز جمعه با هند و روز شنبه به مصاف تیم فیلیپین خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • ملی پوش قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • اینتری شدن مهدی طارمی در سال حسرت آسیایی؛ لژیونر پلاس
  • آسیا پیشتاز رشد اقتصادی جهان خواهد بود؟
  • سال اولین ها
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • مقدماتی جام جهانی / پیروزی استرالیا مقابل لبنان
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال
  • دومين برد دختران آيس هاكى ايران در آسيا