Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-نشریه آمریکایی «نشنال اینترست» در مطلبی با اشاره به برگزاری نشست ضدایرانی در ورشو نوشت: تلاش آمریکا برای منزوی نمودن ایران نتیجه ای معکوس خواهد داشت.

در ادامه این مطلب آمده است: جان بولتون و مایک پومپئو در حال کشاندن ترامپ به جاده شکست هستند. در حالی که جشن های ۴۰مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به پایان رسیده، مایک پومپئو وزیر خارجه و جان بولتون مشاور امنیت ملی ترامپ مشغول جمع آوری ائتلافی ضدایرانی در ورشو هستند تا از این طریق حاکمان مذهبی در ایران را یک بار برای همیشه از صفحه روزگار محو کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما هیچ ابتکاری در طرح بولتون و پومپئو وجود ندارد. در واقع، واشنگتن پیش از این بارها و بارها این مسیر را پیموده و همواره نیز با شکست روبرو شده است_ حتی زمانی که بسیاری از کشورهای جهان حامی آمریکا بوده اند. سوال این نیست که آیا پومپئو و بولتون پیروز می شوند یا خیر، بلکه شکست آنها در آنچه برای انجامش به دونالد ترامپ فشار می اورند، روشن و بدیهی است.

شفقنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، جو بایدن پس از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، تحت فشار فزاینده‌ای برای لغو معافیت ۱۰ میلیارد دلاری ایران قرار گرفته است. این فشارها بیشتر از سوی نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره وارد شده است. 

ایالات متحده برای نخستین‌بار در سال ۲۰۱۸ تحریم‌های ۱۰ میلیارد دلاری را لغو کرد و به ایران این امکان را داد تا به پول مسدود شده خود دسترسی داشته باشد.

حجم ویدیو: 4.54M | مدت زمان ویدیو: 00:01:43 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • بیانیه بایدن درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی از طرف آمریکا
  • بیانیه تند بایدن درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی آمریکا
  • بیانیه ضدایرانی آمریکا و متحدانش برای تقویت روحیه رژیم صهیونیستی
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا در پی پاسخ موشکی به اسرائیل
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا