Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: فرماندار شهرستان رودبار جنوب گفت: بر اثر طغیان رودخانه ها در این شهرستان راه ارتباطی 86 روستا مسدود شده و تلاش برای بازگشایی این مسیرها ادامه دارد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، ابوذر عطاپور شامگاه سه شنبه افزود: همچنین محور رودبار به آبسردوئیه - کهنوج، مظفرآباد - کهنوج، عباس آباد - کهنوج و مسیر منتهی به قلعه گنج از سمت این شهرستان بر اثر سیلاب مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حوزه برجک بخش جازموریان بر اثر طغیان رودخانه دوکم ارتباط 16روستا با مرکز بخش و شهرستان قطع شده و در حوزه کوهستان راه ارتباطی 23 روستا قطع شده است.

رئیس ستاد بحران شهرستان رودبار جنوب با بیان اینکه نیروهای راهداری، امدادی و اعضای ستاد بحران در حال کمک رسانی به سیل زدگان هستند، اظهار داشت: بارش باران و آبگرفتگی سبب وارد شدن خسارت به 200 واحد مسکونی در شهر رودبارجنوب شد.

وی از تشکیل ستاد بحران شهرستان رودبار جنوب و آماده باش اعضای این ستاد خبر داد و گفت: نیروهای هلال احمر و مردمی به 2 خودروی گرفتار در سیل کمک و عملیات رهاسازی انجام شد.

عطاپور به همه دامداران حاشیه باتلاق جازموریان هشدار داد تا هر چه سریعتر دام های خود را از این منطقه خارج کنند.

رودبار جنوب یکی از هفت شهرستان جنوب کرمان است و در فاصله 330 کیلومتری مرکز این استان قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث حوادث اخبار حوادث فرماندار شهرستان رودخانه شهرستان روستا رودبار جنوب عکس قتل زن فیلم دختر زن جوان پسر جوان پل تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان رودخانه میرود در بابل

دریافت 20 MB کد خبر 6087213

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن گلستان - تهران را زیر آب برد
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • طغیان رودخانه میرود در بابل
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های قزوین