Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در ۸ ماهه سال ۹۷ تعداد ۱۴۶۸۳ فقره جواز تاسیس صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹.۹ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، در ۸ ماهه سال ۹۷ تعداد ۱۴۶۸۳ فقره جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه ۱۹۰۱۴۳۰.۹ میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال ۳۴۳۶۶۰ نفر صادر گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقایسه ارقام فوق با مدت مشابه سال قبل نشان دهنده افزایش ۱۹.۹ درصد در تعداد، ۸۸ درصدی در سرمایه گذاری و ۲۳ درصد در اشتغال است.

بیشترین تعداد جواز تاسیس در استان‌های سمنان و خراسان رضوی به ترتیب با ۱۱۲۷ و ۱۱۱۸ فقره صادر شده است.

همچنین از ۱۴۶۸۳ فقره جواز تاسیس صادره در ۸ ماهه سال جاری، بیشترین تعداد مربوط به گروه محصولات غذایی و انواع آشامیدنی و سایر محصولات کانی غیرفلزی با ۲۰۶۹ و ۱۷۹۸ فقره است.

بالاترین سهم پیش بینی سرمایه‌گذاری در گروه‌های صنعتی متعلق به گروه کک و فرآورده‌های حاصل ازنفت با سرمایه ۶۵۷۷۷۶.۲ میلیارد ریال با سهم ۳۴.۶ درصد از کل گروه‌ها است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واحد صنعتی سرمایه گذاری اشتغال جواز تاسیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری، با حمایت از سرمایه‌گذاران امکان پذیر است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ افزود: در سال جدید تلاش خواهد شد با مشارکت واحد‌های صنعتی، زمینه‌های رونق هرچه بیشتر تولید و اشتغال در استان فراهم شود.
وی گفت: حرکت در راستای تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و جلب رضایت و رفع موانع واحد‌های صنعتی، از مهمترین برنامه‌های این اتاق در سال جدید است که تلاش خواهیم کرد از تمامی ظرفیت‌های موجود، برای تحقق این هدف مهم استفاده کنیم.
نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان با بیان اینکه در سطح استان ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای افزایش تولید و اشتغال وجود دارد، گفت: زنجیره آبزیان یکی از این ظرفیت هاست که این منطقه را به قطب فرآوری ماهی و تولید خوراک آبزیان تبدیل کرده است.
امین مالکی افزود:در چند سال گذشته، قدم‌های بسیار مناسبی برای رشد تولید در صنعت استان برداشته شد که این اقدامات در سال جدید نیز با قدرت هرچه تمام‌تر ادامه خواهد داشت.
به گفته مالکی بزرگترین واحد تولیدی زنجیره آبزیان حدود سه هزار نفر اشتغال دارد که روند تولید آن امسال ۳۰ درصد توسعه خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری، با حمایت از سرمایه‌گذاران امکان پذیر است
  • نصاب سرمایه گذاری خارجی در ۱۶ سال گذشته، شکسته شد
  • افزایش ۳۱ درصدی ارزش صادرات محصولات تولیدی آذربایجان غربی
  • ۷ مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی صادر شد
  • صادرات ۱۴۸۹ میلیون دلاری کالا از آذربایجان‌غربی به کشورهای خارجی
  • صادرات ۱۴۸۹ میلیون دلار محصولات تولیدی آذربایجان‌غربی از گمرکات استان طی سال گذشته
  • اشتغال صنعتی گناباد ۱۱۷ درصد افزایش یافت
  • صدور مجوز برای ساخت دانشکده پرستاری و مامایی مراغه
  • افزایش ۱۰۰ درصدی صدور ضمانت‌نامه توسط صندوق‌های پژوهش و فناوری
  • صدور و تمدید ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته