Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-شفر: روز قشنگ پس از شب‌های سرد خیانتکار! ؛ کنایه دوباره شفر به خطیر ؟!

سرمربی استقلال تهران خطاب به طرفداران این تیم متنی را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد که بنا به اعتقاد بسیاری از کاربران این پست هم کنایه دیگری از سوی شفر به ” خطیر ” است !

استقلال تهران با وینفرد شفر در اولین هفته مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر مقابل پیکان به برتری چهار بر صفر دست پیدا کرد و تمرینات آماده سازی برای رویارویی با تراکتورسازی تبریز را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینفرد شفر در جدیدترین پست اینستاگرامی‌اش نوشت:

“چه روز قشنگی! خورشید، آسمان، منظره و تیم.

صبح‌های اینچنینی (پس از شب‌های سرد خیانتکار) به ما یادآوری می‌کند که “ارزش” این است که با هم قوی بمانیم. البته اینکه ما می‌دانیم شما با ما هستید ما را حتی قدرتمندتر می‌کند.

سپاس از شما

فقط با هم”

بسیاری از کاربران فضای مجازی ، این پست وینفرد شفر را کنایه مشخص به علی خطیر معاون باشگاه استقلال می دانند که پس از بگو مگو ها بین او و شفر بر سر جذب پر اشکال و اشتباه الحاجی گرو و نیومایر ، مدتهاست خبری از او نیست و البته اعلام شده که شفر اجازه حضور او در اطراف استقلال را نمی دهد.

شفر در این چند وقت اخیر بارها چه در مصاحبه ها و چه پست هایش با الفاظی همچون ” خائن ” و … در حال کنایه زدن است که البته اگر چه اسمی نمی اورد اما برخی مخاطب خاص او را ” خطیر ” می دانند !

خطیر در جدیدترین واکنش به این حاشیه ها گفته که :

اگر اسم می‌آورد، آن وقت جوابش را می‌دادم.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام تحت فشار است!

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نکونام فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشت، گفت: او تحت فشار است و باید همه به او کمک کنیم.

به گزارش مهر، امیرحسین صادقی پس از پیروزی سه بر دو استقلال برابر شمس آذر قزوین گفت: آبی‌ها نمایش خوبی از خود ارائه دادند و توانستند یک برد حساس به دست آورند، البته روی دو غفلت دو بار دروازه شان باز شد، اما در پایان برنده از زمین خارج شدند تا به صدرنشینی ۲۴ ساعته پرسپولیس پایان دهند.

وی تاکید کرد: الان زمانی است که نکونام، خطیر و مجموعه استقلال دست به دست هم دهند و تعامل داشته باشند تا هفته‌های پایانی به پایان رسیده و این تیم قهرمان شود.

مدافع پیشین استقلال ادامه داد: هر وقت استقلال به صدر جدول می‌آید عده‌ای به دنبال این هستند که اجازه ندهند آبی‌ها آب خوش از گلوی شان پایین رود، اما وقتی صدر را از دست می‌دهد همه چیز به روال عادی برمی گردد. همه باید هوشیار باشند و اجازه ندهند حاشیه‌ها تیم را از مسیر اصلی دور کند.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: حمایت هواداران در بازی‌های آینده همانند امشب می‌تواند به استقلال کمک موثری کند، بنابراین امیدوارم هواداران استقلال حساسیت را درک کرده و در هفته‌های پایانی تیم را تنها نگذارند.

tags # فوتبال ، استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • کنایه صادقی به سرخپوشان: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • نکونام تحت فشار است!
  • (ویدئو) خلاصه بازی نفس‌گیر استقلال ۳ - ۲ شمس آذر قزوین
  • صادقی: خطیر و نکونام از جراید سیاه بترسند/ VAR نیاید شاید هر هفته اتفاقات خوب برای پرسپولیس بیفتد+فیلم
  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • (عکس) کنایه مشاور روحانی به حمله جعلی امروز اسرائیل
  • پرویز برومند: به خطیر اعتقاد دارم!
  • حسن روشن: اختلاف خطیر و نکونام؟ نه می‌فهمیم این چه می‌گوید، نه آن! / فیلم
  • خیانت پادشاه گوجه فرنگی!
  • خبر عجیب در مورد سرپرست استقلال که تایید نشد