Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران: هفته‌نامه صدا در شماره امروز خود از بالا گرفتن اختلافات بر سر پارلمان اصلاحات خبر داد و نوشت: «یکی از موضوعات اصلی جلسه اخیر شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بر سر مصوبه کمیسیون سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای تشکیل پارلمان اصلاحات بوده است.»

به گفته این نشریه اصلاح‌طلب همانگونه که پیش‌بینی می‌شد این موضوع با اختلاف جدی میان احزاب بزرگ و اصلی اصلاح‌طلب با احزاب کوچک‌تر همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به این گزارش احزاب کوچک‌تر با محوریت حزب مردم سالاری خواستار تصویب موضوع و تشکیل سریع پارلمان اصلاحات هستند، اما احزاب بزرگ موضوعاتی همچون تعیین وزن احزاب برای حضور در پارلمان اصلاحات، بی توجهی ساختار پیشنهادی به فعالان اصلاح طلب استانی و نیز ملاحظات حقوقی وزارت کشور را مطرح کرده‌اند و معتقدند ساختار پیشنهادی، چیزی بیش از ساختار فعلی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیست و ضرورت دارد ساختاری متناظر با پارلمان در قالب پارلمان اصلاحات تعریف و طراحی شود.

این نشریه اصلاح طلب در بخش دیگری از برگزاری شورای مشورتی اصلاح‌طلبان خبر داده و نوشته است: «شورای مشورتی اصلاح‌طلبان که با تشکیل شورای عالی اصلاح‌طلبان به حاشیه رفته بود هفته گذشته پس از مدت‌ها تشکیل جلسه داد.»

این هفته‌نامه ادامه داده است: «برگزاری دوباره جلسات شورای مشورتی با حضور چهره‌های مؤثر اصلاح طلب در شرایطی که شورای عالی اصلاح‌طلبان نتوانسته انتظارات را برآورده کند، می‌تواند بر مناسبات داخلی اصلاح طلبان در سال آینده مؤثر باشد.»

منبع: فردا

کلیدواژه: پارلمان اصلاحات شورای مشورتی اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی خود نوشت:

بیشتر بخوانید: نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای ۳۵

««طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1228183 برچسب‌ها بیمه

دیگر خبرها

  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آیت‌الله گرامی در گفت و گو با جماران: یکی از عوامل مهم لغو رفراندوم اصلاحات ارضی از سوی شاه اعتراض آیت الله بروجردی بود/ مقام ایشان در بُعد معنوی بسیار بالا بود ولی مثل بسیاری از مدعیان امروزی نبود که خود را مطرح کند
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • اصلاح طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی 
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!