Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@10:56:46 GMT

واردات ۲ هزار رأس دام زنده به کشور

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۸۹۵۱

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حمید ورناصری، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور اظهار کرد: نخستین محموله دام زنده سحرگاه امروز چهارشنبه (۲۴ بهمن) از رومانی وارد کشور شد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: این محموله که ساعت ۴ بامداد به تهران رسیده است، بالغ بر ۲ هزار رأس دام را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورناصری تصریح کرد: این گوسفندان در کوتاه ترین زمان در کشتارگاه ها ذبح و گوشت آنها با قیمت تنظیم بازار وارد شبکه توزیع می شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: با توجه به این میزان واردات پیش بینی می‌شود که قیمت گوشت در بازار کاهش یابد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۸۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر

رضا داودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود.

کد خبر 6087082

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • سطح کشت فراسرزمینی به ۴۰۰ هزار هکتار می رسد
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر