Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر به میزانی اتاق اصناف این شهر در سخنانی با بیان اینکه در مورد امر به معروف هزینه‌های توهمی تصور می‌شود به حدیثی از امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: امام علی (ع) در این حدیث تصریح می‌فرماید که امر به معروف عجل شما را نزدیک نمی‌کند، چه مرگ زندگی باشد یا مرگ ادارای که مسئولیتی را ترک کنیم و اگر امر به معروف کردی رزق ما کم نمی‌شود، اما ثواب اضافه و اجر بزرگ دارد و توهمات احراز امر به معروف را حضرت نهی می‌کند و تاکید دارد بالاتر از امر به معروف این است که حرف حق را نزد ائمه جائر و کفر بزنی و امروز ائمه کفر، آمریکا و اسرائیل هستند و مردم ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن در حد تمام این امر را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه شاهرود تصریح کرد: از همه تشکر می‌کنیم که در برگزاری چهلمین سال انقلاب و ایام الله دهه فجر با اجرای برنامه‌های مختلف تلاش کردند و یکی از بهترین معروفات و ترک منکرات راهپیمایی مردم بود که پیام داشت و از همه تقدیر و تشکر می‌کنیم.
وی با تاکید بر اینکه معروفات، معروف آفرین است مثل منکرات که منکر آفرین است افزود: یکی از منکرات توجه نکردن به کالای ایرانی و تعصب نداشتن به کالای ایرانی است که رهبری بار‌ها تاکید فرمودند: و ما نیز گفتیم که حتی کالای بی کیفیت داخل به خارج اهمیت داده شود تا کیفیت آن بالا برود.
امینی با بیان اینکه رسانه‌ها ضمن اینکه فرصت هستند گاهی خود باعث تخریب و تشویش می‌شوند گفت: رسانه‌ها در دهه پنجم انقلاب نقش مهم دارند، هم در تولید منکر و هم تولید معروف و باید تلاش شود در این مسیر حرکت کنند البته شاید معدودی از این‌ها با هدف لطمه زدن باشند که باید برخورد شود و باید رسانه‌ها هدفمند شده و توجیه شوند.
وی ادامه داد: مردم با مشکلات و سختی‌های معیشتی این را با حمایت از اصل انقلاب قاطی نکردند و مردم ما با شعور در راهپیمایی ۲۲ بهمن عمل کردند و پای انقلاب ایستادند که یک معروف بزرگ است و باید این را حفظ کرد.
امینی با تاکید بر اینکه نشاط اجتماعی منحصر به کنسرت نیست، راهپیمایی ۲۲ بهمن و اربعین حسینی هم نشاط اجتماعی است اظهار کرد: ما مخالفتی با این شادی‌ها نداریم چرا که انقلاب ما فرهنگی است، اربعین و محرم و صفر و کار‌های جهادی و حضور مردم و انفاق یک شادی و نشاط اجتماعی است و باید همه را دید تا ذهن مردم فقط در یک قالب برای نشاط اجتماعی سوق پیدا نکند.
وی با تاکید بر اهمیت به وقت نماز گفت: تلاش کنیم در جلسات در زمان نماز جلسه را تعطیل کنیم تا برکت به ادامه جلسه دهد و معروفی است که باید بدان توجه کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری دبیر ستاد امر به معروف: رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد

دبیر ستاد امر به معروف گفت: اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به دستور رئیس جمهور، ستاد حجاب به ریاست وزیر کشور تشکیل شد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدحسین طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر درباره «طرح نور» گفت: اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به دستور رئیس جمهور، ستاد عفاف و حجاب به ریاست احمد وحیدی وزیر کشور تشکیل شد و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در کنار دیگر نهاد‌ها یکی از اعضای این ستاد است. مسؤلیت‌های ستاد ما در حوزه حجاب بعد از تأسیس ستاد عفاف و حجاب به این نهاد واگذار شد و تا الان درخواستی از سوی این نهاد برای ورود ما به طرح نور صورت نگرفته است.

وی افزود: ضابطین ستاد امر به معروف و نهی از منکر مردمی و جهادی هستند. اگر ستاد عفاف و حجاب از ما درخواست نیرو کند تشکل‌های مردمی و ضابطین ما آماده همکاری هستند. ستاد امر به معروف و نهی از منکر فعالیت فرهنگی و آموزشی دارد، اما در طرح نور کار امنیتی است و فراجا مستقیما با این طرح سر و کار دارد، اما من یک درخواستی کرده‌ام آن هم این است که اگر کسی دستگیر شد با او برخورد قهری نشود بلکه این افراد را به ستاد امر به معروف و نهی از منکر معرفی کنند تا ما با آموزش‌های مجازی و کار فرهنگی کار را پیش ببریم.

طاهری آکردی بیان کرد: این تفکری که برخی از مردم دارند که ستاد امر به معروف کارش بگیر و ببند است، غلط است. وظیفه ستاد ما فقط محدود به حوزه عفاف و حجاب نیست بلکه ما مطالبه‌گری از دولت، نظارت مردم بر مردم و نظارت مردم بر دولت را نیز در وظایفمان داریم. فرمانده و نهاد بالادستی در حوزه عفاف و حجاب ستاد عفاف و حجاب است البته کارشناسان ما در ستاد امر به معروف نیز نظرات و پیشنهاداتشان را مطرح می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • یوسین بولت و تکرار خوشحالی معروف جود بلینگام / فیلم
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف: رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی