Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری آمریکا از نماینده مسلمان کنگره خواست به خاطر اظهارات ضد صهیونیستی اش از کنگره یا کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان کناره گیری کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از القدس العربی، به نظر می رسد «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا، انتقام قدیمی از «الهان عمر» نماینده مسلمان در کنگره آمریکا را به دلیل اظهارات منتقدانه به سیاست هایش را فراموش نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ از توفان رسانه ای که به خاطر نزدیک شدن الهان عمر به خط قرمز اسرائیل و شکستن آن بین دمکرات ها و جمهوریخواهان انجام شده است، برای حمله به وی استفاده کرد.

 

ساعاتی پس از اینکه این نماینده مسلمان را متهم به «یهودی ستیزی» کردند و خواستار عذرخواهی وی شدند، همین کافی بود که ترامپ دوباره نوک پیکان انتقاداتش را به سمت الهان عمر بگیرد و این بار خواستار برکناری وی شود.

ترامپ در اظهارات مطبوعاتی در کاخ سفید، گفت: باید عمر از کنگره استعفا دهد و یا از عضویت در کمیته روابط امور خارجه در مجلس نمایندگان کناره گیری کند.

 

وی افزود: مکانی برای یهودی ستیزی در کنگره نیست و عذرخواهی وی نیز کافی نیست.

این اظهارات ترامپ در پی انتقاد عمر روز یکشنبه گذشته(21 بهمن) از حمایت کشورش از رژیم صهیونیستی و نقش آیپک در این کشور، انجام گرفته است.

 

این عضو مسلمان کنگره آمریکا در صفحه توئیتر خود نوشت: کمیته امور عمومی آمریکایی – اسرائیلی(آیپک) یک گروه فشار هوادار رژیم صهیونیستی است که برای حمایت از این رژیم از سیاستمداران آمریکایی حمایت مالی می کند.

الهان عمر در بیشتر اظهارات خود مخالفتش را نسبت به سیاست اشغالگران صهیونیستی از جمله نقض حقوق بشر فلسطین اعلام کرده بود.

 

در همین الهام عمر روز دوشنبه(22 بهمن) پس از موج انتقادات جمهوریخواهان و دمکرات، در بیانیه ای که در توئیتر خود منتشر شد، عذرخواهی کرد و نوشت: "باید ما همیشه آماده عقب نشینی و انتقاد باشیم. همچنین انتظار دارم که هنگامی که برخی به خاطر هویتم به من حمله می کنند، مردم به من گوش دهند. به همین دلیل قاطعانه عذرخواهی می کنم"

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن فاطمیه ایام فاطمیه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهل سالگی انقلاب انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر راهپیمایی الهان عمر دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسلمان آمریکایی مجموعه نفیس تمبر خود را به موزه حرم مطهر رضوی اهدا کرد

محمدحسین یزدی نژاد مسئول گنجینه تمبر، اسکناس و سکه آستان قدس رضوی گفت: تمبر‌ها مربوط به بیش از ۱۰۰ کشور اروپایی، آسیایی و آفریقایی جهان از جمله آلبانی، اسپانیا، عجمان و فجیره از شیخ نشین‌های امارات، جزیره آنتیگوا، باربادوس، برمودا، جزایر کیپ ورد، جزایر کایمان، جمهوری آفریقای مرکزی، جزایر کومور، گرانادا، مجارستان، لیختن اشتاین، مالاگاسی و جزیره موریسسنت لوسیا است.

وی با بیان این که قدیمی‌ترین تمبر این مجموعه متعلق به سال ۱۸۷۰ است افزود: عناوین برخی از تمبر‌های این مجموعه نمایشگاه پان آمریکا ۱۹۰۱، سیصدمین سال ورود پدران روحانی به آمریکا ۱۹۲۰، دویستمین سال تولد جرج واشنگتن ۱۹۳۲، یکصد و پنجاهمین سال اعلامیه صلح بعد از جنگ استقلال، یکصد و پنجاهمین سال قانون اساسی آمریکا ۱۹۳۷، و هشتادمین سال پست سریع السیر پونی ۱۹۴۰ است.

وی اظهار کرد: کارت پستال، پاکت نامه، پاکت مهر روز، نامه، اسکناس، آلبومی از سکه‌های طلا، مس، نیکل از حکام محلی هند و شاهان حیدرآباد دکن از حدود ۴۰۰ سال پیش تا ۱۹۴۸ میلادی از دیگر نفایس فرهنگی است که از سوی این مسلمان مقیم امریکا به موزه رضوی اهدا شد.

موزه‌های حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) شامل سه موزه قرآن و نفایس، فرش و موزه مرکزی و ۱۶ گنجینه مختلف است که حدود هشت هزار قلم اشیای موزه‌ای در آنها نگهداری می‌شود.

موزه مرکزی آستان قدس رضوی با گنجینه‌های تاریخ حرم مطهر رضوی، تمبر، سکه و اسکناس، ساعت، نجوم، ظروف، اسلحه، هنر‌های تجسمی و آبزیان در صحن کوثر حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته است
  • نماینده روسیه از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل حمایت کرد
  • رأی‌گیری مجلس نمایندگان آمریکا در مورد کمک‌های جدید به اوکراین و رژیم صهیونیستی
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • نماینده کنگره خواستار آتش‌بس فوری و دائمی در غزه
  • مسلمان آمریکایی مجموعه نفیس تمبر خود را به موزه حرم مطهر رضوی اهدا کرد
  • اهدای ۱۰ هزار قطعه تمبر مسلمان آمریکایی به موزه رضوی
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد