Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

محسن هاشمی در رابطه با جلسه‌اش با پیروز حناچی، شهردار تهران اظهار کرد: در این جلسه که با محوریت تامین بودجه برای مترو تهران و واریز عیدی، پاداش و حقوق کارکنان و پرنسل شهرداری تهران برگزار شد، شهردار تهران اعلام کرد مشکلی برای تامین اعتبار برای راه‌اندازی بخش‌هایی از خطوط 6 و 7 مترو تهران وجود ندارد و عیدی و پاداش کارکنان در زمان مقرر پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم هاشمی بیان کرد: در این جلسه همچنین به برنامه‌های آتی شهرداری تهران نیز اشاره شد و آقای حناچی درباره توسعه حمل‌و نقل عمومی و به ویژه مترو صحبت‌هایی را مطرح کرد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: یکی دیگر از مواردی که در جلسه با شهردار تهران به آن پرداخته شد، تحقق درآمدهای شهرداری تهران بود که در این جلسه آقای حناچی گزارش مختصری را مطرح کرد و با این شرایط ان‌شاءالله در سال آینده اقدامات خوبی در شهر تهران اتفاق خواهد افتاد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: محسن هاشمی شهردار تهران مترو صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عکسی از محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از اعضای اصلی شورای ائتلاف در جلسه‌ای با اعضای شریان منتشر شده که گمانه‌هایی را ایجاد کرده است که آیا او قصد جدا کردن راه خود از حداد عادل و قالیباف را دارد؟

در این میان، ابوالقاسم جراره، دبیرکل شریان در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: جلسات مختلفی با آقای رضایی داشته و گفت و گو کردیم اما ایشان در جلسه شریان با منتخبان مجلس حضور نداشتند.

جراره از بیان جزئیات درباره جلسات شریان با محسن رضایی خودداری کرد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899100

دیگر خبرها

  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی