Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اپلیکیشن تاکسی‌چی همینطور امکان ثبت نام، درخواست مستقیم سفر، پرداخت آنلاین و امتیازدهی نیز در این اپلیکیشن وجود دارد. به همین بهانه بیایید نگاهی داشته باشیم به وضعیت تاکسی‌های آنلاین در سرتاسر کشور و اهمیت وجود این استارتاپ را بررسی کنیم.

حالا دیگر چند سالی از ورود تاکسی‌های آنلاین به فرهنگ سفرهای درون شهری ایرانیان می‌گذرد و امروزه بیش از ۲۵ اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در شهرهای مختلف کشور فعال هستند و با توجه به استقبال کاربران تلفن‌های هوشمند از اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی، این تعداد همچنان رو به افزایش است و شاهد رقابتی‌تر شدن بازار تاکسی‌های آنلاین هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با رشد و رونق بیشتر بازار تاکسی‌های اینترنتی و همه‌گیر شدن اپلیکیشن‌های تاکسی‌ آنلاین مانند اسنپ، تپسی، ماکسیم و... تاکسی‌های اینترنتی به شهرستان‌ها هم رسیده اند و به طور مثال اپلیکیشن تاچ‌سی به یکی از اپ‌های پرطرفدار مشهد تبدیل شده است.

مقایسه قیمت‌ها و انتخاب ارزان‌ترین تاکسی اینترنتی، مزیت اصلی تاکسی‌چی

در حقیقت تاکسی‌چی یک استارتاپ متفاوت از سایر اپلیکیشن تاکسی‌های آنلاین است که با هوشمندی یکی از مهمترین نیازهای کاربران را شناسایی کرده و خدمتی خاص به مسافران تاکسی اینترنتی ارائه می‌دهد. تاکسی‌چی اساسا اتوموبیل و تاکسی مخصوصی از خود ندارد بلکه دسترسی کاربران به تمامی تاکسی‌های آنلاین را ساده‌تر، سریع‌تر و ارزان‌تر کرده است.

* در اپلیکیشن تاکسی‌چی می‌توانید پس از مشخص کردن مبدا و مقصد، قیمت‌های تاکسی‌های اینترنتی را با هم مقایسه کنید و به صورت مستقیم از طریق تاکسی‌چی ارزان‌ترین گزینه را انتخاب و درخواست سفر دهید. 

* اپلیکیشن تاکسی‌چی در سرتاسر کشور کارآیی دارد و لازم نیست با سفر به نقاط مختلف کشور، اپلیکیشن جدیدی در گوشی خود نصب کنید. تاکسی‌چی بسته به مبدا و مقصد، تمامی تاکسی‌های آنلاین در دسترس را به شما پیشنهاد می‌کند.

* هیچ هزینه اضافه‌ای بابت سفارش تاکسی اینترنتی از تاکسی‌چی، پرداخت نمی‌کنید.

* امکان پرداخت آنلاین از طریق درگاه‌های بانکی در اپلیکیشن تاکسی‌چی وجود دارد.

* امکان امتیازدهی و ثبت نظر درباره سفر، در اپلیکیشن تاکسی‌چی امکان‌پذیر است.

* با استفاده از تاکسی‌چی و سفارش تاکسی اینترنتی مورد نظر خود از طریق این اپلیکیشن، از خدمات پشتیبانی شرکت فراهم‌کننده بهرمند می‌شوید.

اسنپ و تپسی رقبای تاکسی‌چی نیستند

اسنپ، تپسی و هیچ یک از اپلیکیشن‌های فراهم کننده تاکسی اینترنتی را نمی‌توان رقیب تاکسی‌چی دانست؛ چرا که این اپلیکیشن تازه وارد، قرار است به کاربرانی که در شرایط مختلف می‌خواهند بهترین گزینه را از میان تاکسی‌های آنلاین انتخاب کنند، کمک کند. پس در واقع تاکسی‌چی تمام اپلیکیشن‌های تاکسی‌ آنلاین را در کنار هم در قالب یک اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سفارش پیک موتوری؛ تاکسی‌چی فقط تاکسی اینترنتی پیشنهاد نمی‌کند

با همین اپلیکیشن تاکسی‌چی می‌توانید علاوه بر استفاده از ماشین‌های تمامی برندهای تاکسی اینترنتی مانند اسنپ، تپسی، کارپینو، ماکسیم و.. از پیک‌های موتوری آنلاین مانند اسنپ، اسنپ‌باکس، اسپید و الوپیک هم بهرمند شوید.

این اپلیکیشن در حال حاضر جوابگوی تمامی کاربران گوشی‌های هوشمند اعم از اندروید و IOS است و کاربران می‌توانند اپلیکیشن تاکسی‌چی را دانلود و روی گوشی‌های خود نصب کنند.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4540817

منبع: مهر

کلیدواژه: اپلیکیشن تاکسی آنلاین تاکسی اینترنتی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!

مدیر پیشین باشگاه استقلال گفت: امیدوارم با حضور افراد جدید به عنوان سهامداران اصلی باشگاه یک تیم مدیریتی به درد بخور و کاربلد که بتوانند مشکلات را از بین ببرند هم در هیئت مدیره استقلال مستقر شوند.

به گزارش‌ مشرق، سید حجت کریمی - مدیرعامل و عضو هیئت مدیره پیشین باشگاه استقلال درباره موضوع واگذاری باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج فارس اظهار داشت: از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم و امیدوارم از این لحظه به بعد باشگاه استقلال با پشتوانه مردمی و هواداران میلیونی اش کمترین دغدغه را از بابت مسائل مالی داشته باشند و به شکل کاملاً حرفه‌ای در ادامه رقابت‌های این فصل و فصل آینده حضور پیدا کند.

مدیران فعلی را برای آورنده‌شان پس بفرستید

وی افزود: ضمن تبریک به خریداران سهام باشگاه استقلال توصیه می‌کنم حتماً در تغییر هیئت مدیره مستقر، زمان را از دست ندهند و همه این افراد را با یک اسنپ به دم خانه آقای قربان‌زاده بفرستند و همان جا پیاده کنند. چون کارنامه آنها در این ماه‌ها مشخص می‌کند که هیچ اتفاق مثبتی در استقلال رخ نداده است.

یک مدیر در باشگاه کار می‌کرد که به همین علت بیرونش کردند

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: متاسفانه در هیئت مدیره‌ای که هیچکس در آن کاری انجام نمی‌داد، یک نفر کار می‌کرد که اتفاقاً به همان دلیل که چون کار می‌کرد او را کنار گذاشتند. اسمش را هم می‌گویم، او علیرضا خانی بود که انصافاً در طول مدت زمانی که من در باشگاه حضور داشتم اهل حلال و حرام بود و ریز مسائل و اعداد و ارقام ورودی و خروجی باشگاه را از زیر ذره بین رد می‌کرد ولی در نهایت تحملش نکردند.

موافق عزل نکونام حالا حامی‌اش شده است!

کریمی ادامه داد: به عزیزانی که از این پس می‌خواهند استقلال را اداره کنند پیشنهاد می‌کنم افرادی را بیاورند که هدفشان از بودن در هیأت مدیره گرفتن بلیت بازی و پیراهن تیم نباشد. جالب است که یکی از همین افراد تا دیروز نامه عزل جواد نکونام را امضا می‌زد و حالا حامی‌اش شده و می‌گوید او تا سه سال دیگر هم قرارداد دارد.

در کدام دوره مدیراستقلال حقوق ۶۰ میلیونی گرفته؟

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال همچنین در واکنش به موضوع مطرح شده درباره انتشار دریافتی‌های یکی از مدیران پیشین باشگاه خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌دانم پیش از این هیئت مدیره باشگاه حقوقی دریافت نمی‌کردند و این هم در نوع خودش جالب است که حالا اعضای هیئت مدیره ماهی ۶۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند. خیلی جالب است که بعضی از همین آقایان حتی یک بار هم در جلسات هیئت مدیره حضور پیدا نکرده‌اند.

امیدورام استقلال قربانی کارشکنی آقایان نشود

کریمی در پایان گفت: روزهای حساس و مهمی در پیش روی استقلال است تیمی که تا اینجا توانسته با وجود همه مشکلات هوادارانش را راضی نگه دارد حیف است که در پایان این مسیر پرتلاطون به خاطر زیاده خواهی‌های عده‌ای و یا کارشکنی‌های گروهی دیگر نتواند دل میلیون‌ها هوادار را شاد کند و یکی جام دیگر به کلکسیون جام‌های باشگاه بی‌افزاید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟