Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@16:03:21 GMT

کشف ۳۳ فقره سرقت منزل در همدان/۶ سارق دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۹۳۶۹

کشف ۳۳ فقره سرقت منزل در همدان/۶ سارق دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بخشعلی کامرانی صالح پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر همدان کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با اقدامات اطلاعاتی و شگردهای پلیسی، ۴ سارق منزل و ۲ خریدار اموال مسروقه را شناسایی و در ۳ عملیات همزمان دستگیر و مقادیر زیادی اموال مسروقه از آنان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات و بازجویی ها به ۲۵ فقره سرقت منزل اعتراف کردند، افزود: با توجه به اینکه ۲ نفر از اعضای این باند متواری بودند با شگردهای پلیسی نامبردگان در یکی از استان های همجوار شناسایی و در ۲ عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل شدند.

سردار کامرانی صالح افزود: این ۲ متهم در تحقیقات و مواجهه با دلایل و مدارک به ۸ فقره سرقت منزل دیگر در شهر همدان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: اعضای این باند ۶ سارق و ۲ مالخر بودند که در مجموع به ۳۳ فقره سرقت منزل به ارزش تقریبی ۸ میلیارد ریال اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان نیز از کشف یک دستگاه سواری هیوندا و یک دستگاه پژو پارس سرقتی در این استان خبر داد و گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی و اعلام اینکه یک دستگاه سواری هیوندای وراکروز خودش که برای فروش در سایت دیوار آگهی کرده بود توسط فردی ناشناس که به عنوان خریدار مراجعه کرده بود سرقت شده است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ رضا زارعی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد مالباخته هیچگونه مشخصاتی از سارق ندارد لذا با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی و در بازبینی دوربین های مدار بسته محل های تردد احتمالی سارق، تصویری از وی به دست آمد و نامبرده در یکی از استان های همجوار در یک عملیات دقیق پلیسی دستگیر و خودرو مسروقه نیز کشف و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی افزود: در ماموریت دیگری در پی سرقت یک دستگاه سواری پژو پارس از یکی از خیابان های شهر همدان، با انجام شگردهای پلیسی و بررسی دوربین های مدار بسته محل سرقت تصاویری از ۲ سارق حین سرقت و شماره ای از پلاک خودروی پراید مورد استفاده آنان که مسیر تردد خودرو مسروقه را اسکورت می کردند به دست آمد.

سرهنگ رضا زارعی ادامه داد: با اخذ مشخصات خودروی سارقان، نامبردگان در ۲ عملیات همزمان و دقیق در محل سکونتشان دستگیر و در بازرسی از منزل آنان، خودروی پژو پارس مسروقه به صورت سند نمره همچنین اسناد خودرو پراید مورد استفاده به همراه تعدادی لوازم و قطعات خودرو های دیگر کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: هر ۳ متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

کد خبر 4541089

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت فرماندهی انتظامی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس، ۵ نفر که اقدام به سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ کرده و متواری شده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هادی کیان‌مهر اظهار کرد: اواسط اسفند سال گذشته در پی سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ از یک شهروند شاهین شهری توسط چند فرد مسلح ناشناس و فرار آن‌ها از محل، دستگیری متهمان به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: سارقان که پنج نفر بودند در ساعات پایانی شب به‌وسیله یک دستگاه وانت مسروقه از شهر اصفهان با ورود به شاهین شهر قصد سرقت منزل یکی از شهروندان را داشتند که با حضور صاحب‌خانه و دیگر همسایگان مجبور به فرار از محل شده بودند و در مسیر پس از برخورد خودرو به جدول، با تهدید کلت کمری خودروی پژو ۲۰۶ خانمی جوان را سرقت می‌کنند و متواری می‌شوند.

وی افزود: در نهایت کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پس از چند روز تلاش بی‌وقفه با اقدامات تخصصی خود مخفیگاه متهمان را در یکی از محلات شهر اصفهان شناسایی و صبح امروز پس از هماهنگی‌های قضائی با کمک تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان در عملیاتی ضربتی هر پنج نفر سارق را دستگیر و خودروی سرقت شده را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی و استرداد خودروی مسروقه به مالباخته گفت: مجرمان و سارقان مطمئن باشند از چشمان تیزبین پلیس پنهان نمی‌مانند و در سریع‌ترین زمان دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد.

کد خبر 739477

دیگر خبرها

  • پشت پرده ‌خرید و فروش اموال دزدی
  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد/ متهم دستگیر شد
  • کشف ۶ فقره سرقت باغات روستایی در همدان
  • سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت