Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@07:32:42 GMT

بلاتکلیفی عجیب و طولانی فدراسیون بدون رییس تنیس

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۹۴۰۳

انتخابات فدراسیون تنیس همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد و این در حالی است که مدت زمان ثبت نام از کاندیداهای آن دارد به شش ماه می‌رسد.

به گزارش تابناک ورزشی، وزارت ورزش و جوانان زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هشت فدراسیون را اعلام کرد اما همچنان هیچ خبری از برگزاری مجمع تنیس به گوش نمی‌رسد. زمانی که قرار شد ثبت نام از کاندیداها دو ماه زودتر از موعد پایان دوره شایسته انجام شود، این تصور ایجاد شد که وزارت ورزش به دنبال این است تکلیف فدراسیون تنیس را به موقع مشخص کند اما اکنون حتی سه ماه از پایان دوره ریاست مجید شایسته گذشته و همچنان فدراسیون در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام از کاندیداهای تنیس ۵ شهریور آغاز شد و ۱۸ شهریور هم به پایان رسید. در اسفند، شش ماه از برگزاری پروسه ثبت نام می‌گذرد و با این شرایط احتمالاً مسئولان وزارت ورزش تصمیم به ثبت نام مجدد خواهند گرفت.

البته پیش از این داورزنی اعلام کرده بود که انتخابات فدراسیون تنیس تک کاندیدا شده بنابراین ثبت نام باید مجدداً انجام شود این در حالی بود که سه کاندیدا تأیید صلاحیت شدند و نامه‌ای مبنی بر انصراف از سوی هیچکدام به دبیر مجمع ارجاع داده نشده بود و این مسئله بحث تک کاندیدا بودن انتخابات را زیر سوال برد. پس از آن دیگر هیچ خبری در مورد تنیس و تصمیم وزارت ورزش در مورد آن به گوش نرسید.

با این شرایط این شائبه پیش می‌آید که اگر تکلیف انتخابات تنیس مشخص نشده برای این است که شش ماه از موعد ثبت نام بگذارد و مجبور شوند دوباره پروسه ثبت نام را انجام دهند و احتمالاً باید منتظر اضافه شدن نفرات جدید بود. دوره ریاست مجید شایسته ۱۹ آبان به پایان رسیده و فعلاً به عنوان سرپرست فدراسیون را اداره می‌کند اما بهتر بود وزارت ورزش هر چه زودتر تکلیف این انتخابات را مشخص می‌کرد تا شائبه بیشتری در مورد انتخابات این فدراسیون پیش نیاید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فدراسیون تنیس داورزنی شایسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال

وزیر ورزش امروز اعلام کرد: وزارت ورزش و جوانان آمادگی دارد مدیریت ورزشگاه آزادی را به خود فدراسیون فوتبال بدهد.

به گزارش فارس، کیومرث هاشمی در جلسه امروز با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد:  وزارت ورزش و جوانان این آمادگی را دارد که مدیریت ورزشگاه آزادی را به خود فدراسیون فوتبال بدهد که در خدمت فوتبال کشور باشد.

در صورتیکه این اتفاق رخ بدهد در آنصورت پرسپولیس و استقلال مستاجر فدراسیون فوتبال خواهند شد و باید حساب و کتاب های اجاره این ورزشگاه را به فدراسیون فوتبال بدهند در حال حاضر این دو باشگاه برای هر مسابقه مبلغی را به شرکت توسعه و تجهیز امکان ورزشی که از زیر مجموعه های وزارت ورزش است می پردازند که البته همیشه دیون معوقه ای به این شرکت دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کیومرث هاشمی وزیر شد هاشمی ، متخصص ترین وزیر ورزش تاریخ جمهوری اسلامی/ آیا وزیر جدید ورزش حریف چالش‌ها می شود؟

دیگر خبرها

  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات
  • سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • ابلاغ وزارت ورزش به فدراسیون درباره فیرپلی مالی
  • جذب حامی مالی برای هیأت تنیس روی میز کردستان در حال انجام است
  • رییس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش دیدار می کنند
  • تلاش‌های مخفیانه برای عدم برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی در بلاتکلیفی