Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@01:17:52 GMT

تبلیغ اسلام به زبان روز جامعه انجام شود

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۹۴۵۷

تبلیغ اسلام به زبان روز جامعه انجام شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی درباره یکی از فعالیت‌های اصلی سازمان تبلیغات اسلامی در استان‌ها بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی باید بازوی تبلیغی مقام معظم رهبری در سطح کلان و نمایندگان ولی فقیه در سطح استان‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تکیه بر سخنان مقام معظم رهبری، تبیین مبانی اسلامی را باعث ایستادگی مردم در برابر تبلیغات منفی دشمنان دانست و گفت: تبلیغ اسلام باید به زبان روز جامعه و جوانان صورت بگیرد تا اثرگذار واقع شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی در ادامه با بیان اینکه در آذربایجان‌شرقی رونق و اهمیت انجمن‌های اسلامی زیاد است، گفت: درمورد ساماندهی مساجد در نظر داریم که با مشورت فرهیختگان و علمای عرصه تبلیغ دینی و فرهنگی، طرحی را درمورد ساماندهی مساجد به مقام معظم رهبری ارائه کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی یادآور شد: هدف اصلی، ساماندهی امور مساجد در سطح کشور است و برای این موضوع هیچ توجهی به مطرح شدن نام و نشان سازمان تبلیغات اسلامی نداریم و اصل محوریت، مسجد است.

وی ایجاد متولی واحد برای مساجد را اولویت طرحی اعلام کرد که برای ساماندهی امور مساجد به رهبر انقلاب ارائه می شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود مزیت اصلی هیئت‌های مذهبی را مردمی بودن آنها دانست و تاکید کرد: باید از این فرصت برای تبلیغ دین به نحو احسن استفاده کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۹۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود

به گزارش جماران؛ رییس‌جمهور کشورمان سوم اردیبهشت ماه با هدف تقویت مناسبات دوجانبه به پاکستان سفر خواهد کرد.

وزیر امور خارجه پاکستان در خصوص سفر آتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به این کشور، گفت: اسلام آباد به زودی میزبان رئیس جمهور ایران خواهد بود.

وی تصریح کرد: اسلام آباد میزبان رئیس جمهور ایران خواهد بود و ما برای میزبانی و پذیرایی از هیأت ایرانی مطابق با فرهنگ و سنت مهمان نوازی خود آماده هستیم.

اسحاق دار در پاسخ به سوالی پیرامون تحولات خاورمیانه به ویژه حملات تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی، گفت: پاکستان بابت پیامدهای حمله اسرائیل به سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق هشدار داده بود، از این رو بی توجهی جامعه جهانی به این اقدام باعث شد ایران دست به پاسخ نظامی علیه اسرائیل بزند.

وزیر خارجه پاکستان با بیان اینکه گسترش تنش‌ها و شروع جنگ جدید در منطقه به نفع هیچ‌کس نیست از جامعه جهانی و تمام ذی‌نفعان خواست برای تنش زدایی و کنترل اوضاع در خاورمیانه تلاش کنند.

گفتنی است، حجت السلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان قرار است ۳ اردیبهشت ماه در یک سفر رسمی با هدف تقویت مناسبات دوجانبه عازم پاکستان شود.

 

منبع: ایلنا

دیگر خبرها

  • رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • پشت پرده فروش ۱۲۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران! آیا رواست که سرمایه‌ها این‌گونه از کشور خارج شوند؟
  • تبلیغ بین سریال‌ها دردسر ساز شد
  • برخورد با مصادیق غیرقانونی تبلیغات در نمایش خانگی
  • جلوی تبلیغات غیرقانونی در نمایش‌خانگی گرفته می‌شود
  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • تبلیغات ۱۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران در شبکه GEM
  • بیش از 100 میلیارد تومان هزینه سینمای ایران برای تبلیغ در شبکه جم
  • پاسخ تلافی‌جویانه موشکی ایران کار بزرگی بود
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد