Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:23:58 GMT

تولید و پخش ۳۳ هزار دقیقه برنامه در دهه فجر

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۹۴۸۰

تولید و پخش ۳۳ هزار دقیقه برنامه در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان، سیدمحسن لطیفی با بیان اینکه دهه‌ فجر امسال شکوه و عظمت خاصی داشت؛ چرا که انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را سپری کرده و وارد دهه پنجم از عمر بابرکت خود شده و حال و هوای خاصی به این ایام داده است، افزود: این مهم لزوم پرداخت مناسب و شایسته به این مناسبت را دو چندان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به اینکه مهم‌ترین برنامه صدا و سیمای استان، پوشش گسترده راهپیمایی مردم ولایت‌مدار استان در روز ۲۲ بهمن بود که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به نحو شایسته‌ای این پوشش صورت گرفت، ادامه داد: امسال برای پوشش گسترده حضور باشکوه مردم در راهپیمایی، ۲۳۰ نفر از همکاران مرکز در قالب ۷۰ اکیپ تولیدی، فنی و پشتیبانی در نقاط مختلف زنجان و شهرستان‌های استان مستقر شدند. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان اظهار کرد: مستند زمستان سبز، دستاورد، بر مدار شتاب، سنگ و خاک، برکت، نمی‌ایستند ایستاده‌ایم، ره‌یافت سلامت، سید عشق، چهل سال افتخار، انقلاب نغمه‌لری، طلوع ۴۱، فجر انقلاب، واژه واژه انقلاب، چلچراغ و ... از جمله ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده توسط شبکه اشراق برای این ایام بود.

لطیفی با بیان اینکه یکی دیگر از ابتکارات سیما در سال‌جاری ایجاد ایستگاه برنامه کودک سیما در مسیر راهپیمایی بود که ایجاد غرفه و حضور عوامل این برنامه در بین مردم، باعث ایجاد شور و نشاط در میان کودکان حاضر در راهپیمایی شد، افزود: معاونت سیما در مجموع بیش از ۲۳ هزار و ۳۰۰ دقیقه برنامه برای پاس‌داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تولید، تأمین و پخش کرد که حاصل زحمات شبانه‌روزی همکاران سیما بود. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: معاونت صدای مرکز نیز ویژه برنامه‌های مختلفی از جمله انقلاب حماسه‌سی، رادیو انقلاب، چلچراغ، دستاورد انقلاب، گفت‌وگوی ۵۷، فراسو، مسابقه چهل برگ و ... را برای این ایام تدارک دیده بود. همچنین در این ایام سایر برنامه‌های معمول رادیو استانی نیز زمان خود را به دهه‌فجر و چهل سالگی انقلاب اختصاص دادند. 

لطیفی با اشاره به اینکه رادیو استانی نیز در یوم‌الله ۲۲ بهمن ویژه‌برنامه «خیابان امام» را به صورت زنده تدارک دیده بود که از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ راهپیمایی باشکوه مردم انقلابی زنجان را به صورت زنده پوشش داد، گفت: رادیو نمای زنجان نیز عملکرد خوبی داشت که پخش بیش از ۲۵۰ اسلاید بر روی برنامه‌های رادیو زنجان از جمله آن‌ها است. 

وی با بیان اینکه رادیو نیز همچون شبکه استانی سیما توانست به مدت ۸۴ دقیقه راهپیمایی شهرهای طارم، قیدار، صائین‌قلعه، ماه‌نشان، سلطانیه، ایجرود، ابهر، خرم‌دره و سه روستای گوزل‌دره، دیزج‌آباد و گیلانکشه را به صورت زنده پوشش دهد، تصریح کرد: در مجموع صدای استانی مرکز زنجان بیش از ۷۷۰۰ دقیقه برنامه با موضوع گرامی‌داشت ایام‌الله دهه‌فجر تولید، تأمین و پخش کرد. 

کد خبر 4541079

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر صدا و سیمای مرکز زنجان محمد حسین لطیفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کنار نخل و دریا «زیر آسمان ایران» را بشنوید

به گزارش جام جم و به نقل از شبكه رادیویی ایران، برنامه‌سازان گروه ورزش و تفریحات، این هفته با همكاری صدا و سیمای استان «بوشهر» برنامه «زیر آسمان ایران» را روانه آنتن رادیو ایران می‌كنند.

«هفته‌های ایرانی» رادیو ایران از ابتدای فصل پاییز سال گذشته آغاز شده و هر هفته آن متعلق به یك استان سربلند ایران عزیز است. پس از استان‌های كردستان، گلستان، اردبیل، ایلام، مركزی، آذربایجان‌غربی، سمنان، خراسان‌رضوی، یزد، قم، همدان، خراسان شمالی، كرمان قزوین، لرستان، فارس، تهران، البرز، اصفهان، آذربایجان شرقی نوبت به استان «بوشهر» رسید تا در برنامه‌های مختلف رادیو ایران از مفاخر فرهنگی و هنری دست سازه‌های نفیس و گرانبها، وجاذبه های دیدنی و تاریخی بسیار این استان شنید.

«زیرآسمان ایران» این هفته 30 و31 فروردین به تهیه كنندگی احسان زارع و شاهین بهرامی نژاد، اجرای آرش احمدی و مسعود فیروزی، گزارشگری علی رشیدی و آرش شبان کار ساعت 19:15 با همكاری رادیو «بوشهر» از رادیو ایران موج اف‌ام ردیف ۹۰مگاهرتز و موج ای‌ام ردیف ۵۵۸ كیلوهرتز پخش می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • روزیِ نو؛ مجله‌ای رادیویی با رویکرد امیدبخشی
  • بزرگداشت روز سعدی در رادیو صبا
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه ۳۱ فروردین
  • رفع مشکل فرستنده های رادیو و تلویزیون در شهرستان مهر
  • برنامه رادیویی «محبت بی دریغ» از رادیو سلامت
  • از کنار نخل و دریا «زیر آسمان ایران» را بشنوید
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • رادیو صبا با برنامه‌ها و تغییرات جدید
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه ۲۹ فروردین