Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-29@13:45:09 GMT

حضور مهدی طارمی و یارانش در جشن قهرمانی+عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۹۶۲۹

حضور مهدی طارمی و یارانش در جشن قهرمانی+عکس

رویداد۲۴ مهدی طارمی، ملی‌پوش ایرانی تیم الغرافه نیز درجشن قهرمانی قطری‌ها حضور داشت.   تیم الغرافه قطر ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه سه‌شنبه هفته آینده در ورزشگاه ثانی بن‌جاسم دوحه در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم ذوب‌آهن اصفهان است. تیم برنده این رقابت به گروه A. این رقابت‌ها شامل تیم‌های الوصل امارات، برنده دیدار النصر عربستان با AGMK ازبکستان و الزورا عراق خواهد پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تیم الغرافه تیم ملی قطر جام ملت های آسیا مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشینی زشت مهدی طارمی!

مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر در سال ۱۴۰۲ برگزار شد که دستاورد ویژه‌ای برای فوتبال کشورمان نداشت. تیم ملی ایران در شرایطی که دومین تیم مُسن جام به شمار می‌رفت، از شکستن طلسم قهرمانی بازماند و برای هفتمین بار در مرحله نیمه‌نهایی شکست خورد تا نه در جوانگرایی به توفیقی رسیده باشد، نه در کسب موفقیت.

علاوه بر ناکامی‌هایی که در مستطیل سبز به ضرر تیم ملی رقم خورد، رفتار ملی‌پوشان یا عوامل تیم و بی‌توجهی به قانون سبب شد ایران در احکام کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به نامی پُرتکرار تبدیل شود.

این کمیته برای جام ملت‌های آسیا در مجموع ۶۷ حکم صادر کرده که عوامل فوتبال کشورمان ۱۲ بار جریمه شده‌اند. فدراسیون فوتبال و مهدی طارمی هر کدام چهار مرتبه و امیر قلعه‌نویی، علیرضا جهانبخش، سعید عزت‌اللهی و شجاع خلیل‌زاده هر کدام یک بار توسط کمیته انضباطی و اخلاق AFC نقره داغ شدند. بدین ترتیب مهدی طارمی در صدر جدول جریمه‌ها قرار گرفت!

یکی از جرایم فدراسیون فوتبال، به ورود یک هوادار تیم ملی ایران به زمین در جریان دیدار با امارات مربوط می‌شد که فدراسیون به میزان سه هزار دلار جریمه شد. اتفاقی که آتش آن، دامن فدراسیون فوتبال قطر را هم گرفت و این فدراسیون را نیز به پرداخت سه هزار دلار محکوم کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تا لحظه تنظیم این گزارش (جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳)، فدراسیون فوتبال و اعضای تیم ملی ایران را در مجموع به مبلغ ۶۷ هزار و ۴۵۰ دلار جریمه کرده که رقم قابل توجهی محسوب می‌شود. ۲۲ هزار دلار از این رقم سهم مهدی طارمی است و فدراسیون فوتبال نیز در چهار حکم، جمعاً به پرداخت ۱۸ هزار و ۴۵۰ دلار محکوم شده است.

این احکام در شرایطی صادر شده که همه محکومیت‌ها، مطابق آیین‌نامه برگزاری جام ملت‌های آسیا بوده و مطالعه این آیین‌نامه، به کاهش جرایم ملی‌پوشان کمک می‌کرد.

 

دیگر خبرها

  • صدرنشینی زشت مهدی طارمی!
  • قهرمانی تیم پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • قهرمانی پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • طارمی- آزمون و حالا قایدی: چه خط حمله‌ای!
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • طارمی جای خالی سردار را پر کرد!
  • والیبالیست  سیرجان: با همدلی پیکان را شکست دادیم/ هدفمان قهرمانی است
  • مهدی قائدی: گلم را تقدیم مهدی طارمی می‌کنم
  • قایدی: گل من تقدیم به مهدی طارمی!
  • قایدی: طارمی بازیکن بسیار باهوشی است