Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا درویش در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پیروزی ۴ بر صفر سایپا مقابل پنجاب هندوستان در مرحله دوم مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله پلی آف گفت: بازی نسبتا خوبی را شاهد بودیم. به خاطر بارندگی، کیفیت زمین چمن پایین آمده بود ولی فاصله ما با تیم پنجاب زیاد بود و توانستیم برد خوبی به دست بیاوریم. فکر می کنم این مسابقه بازی تدارکاتی خوبی قبل از رویارویی با الریان قطر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بضاعت ما با تیم الریان قطر قابل مقایسه نیست. قیمت یک بازیکن الریان به اندازه کل هزینه تیم ما است. با این حال پتانسیلی که ما داریم، قطری ها ندارند. بازیکنان جوان و مستعد سایپا در کنار علی دایی که به تیم انگیزه می دهد، اسلحه ما برای تقابل با الریان است.

مدیرعامل سایپا در پاسخ به این سئوال که تدابیر باشگاه برای این بازی سخت چیست؟ تصریح کرد: علی دایی حتما بازی های الریان را تماشا کرده و از این تیم شناخت دارد. از نظر بضاعت نمی توانیم تغییری در تیم ایجاد کنیم. فقط باید از نظر فنی با الریان مقابله کنیم.

درویش در خصوص حضور علی پروین در ورزشگاه برای تماشای بازی پنجاب هم گفت: آقای پروین علاقه زیادی به علی دایی دارد و برای حمایت از او و تیم سایپا به ورزشگاه آمده بود. جا دارد از علی پروین، حبیب کاشانی و تعدادی از تماشاگران پرسپولیس و کارکنان شرکت سایپا که برای حمایت از تیم به ورزشگاه آمده بودند، تشکر کنم.

کد خبر 4541098

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال سایپا تهران علی دایی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد

تیم‌های روبین کازان و زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه که در گذشته سردار آزمون را در اختیار داشته‌اند، در حالی چهارشنبه شب مقابل هم قرار می‌گیرند که دوباره یک بازیکن ایرانی دیگر در این بازی حضور دارد.

کسری طاهری که در نقل و انتقالات زمستانی به روبین کازان پیوست، تا کنون در دو مسابقه لیگ برتر روسیه مقابل اورنبورگ و سامارا به میدان رفته و حالا امیدوار است شانس حضور تعویضی در دیدار حساس برابر زنیت سنت‌پترزبورگ را به دست بیاورد.

سردار آزمون که دوران درخشانی در روبین کازان و زنیت سنت‌پترزبورگ داشته و همراه با زنیت به قهرمانی‌های متعدد در فوتبال روسیه رسیده، حالا جای خود را در این کشور و تقابل این دو تیم به یک بازیکن ایرانی دیگر داده است.

مهاجم 17 ساله ایرانی که در زمستان از سپاهان به روبین کازان رفت، امشب این شانس را دارد تا در دیدار مقابل روبین کازان به میدان برود و سومین بازی فصل خود در لیگ برتر روسیه را انجام بدهد.

روبین کازان از ساعت 21 امشب (به وقت ایران) با حضور طاهری در لیست اولیه خود مقابل تیم صدرنشین زنیت سنت‌پترزبورگ قرار می‌گیرد و در صورت برتری شانس صعود یک تا دو پله‌ای دارد.

کد خبر 846819 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام