Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه اقداماتی از سوی مجلس و دولت برای رفع مشکلات معیشتی مردم صورت گرفته، اما اصل مشکل پابرجاست و ما همچنان شاهد قدرت خرید مردم، گرانی و مشکل بیکاری در جامعه هستیم.  به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، منوچهر جمالی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به عملکرد مجلس و دولت در رفع مشکلات معیشتی مردم گفت: اینکه بگوییم مجلس و دولت اصلا کاری نکرده اند، اینگونه نیست، اما اقدامات این دو قوه برای رفع این مشکلات کافی نبوده و مشکلات مردم در این حوزه همچنان پابرجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به توزیع سبد حمایتی کالا در میان اقشار مختلف مردم افزود: اگرچه توزیع سبد کالا در بین اقشار مختلف مردم توانست به مردم کمک کند، اما این به این معنا نیست که مشکل اصلی حل شده و ما همچنان شاهد وجود مشکلاتی از قبیل: کاهش قدرت خرید مردم، گرانی قیمت کالا‌ها و مشکل بیکاری هستیم.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در بحث مقابله با گرانی و رفع مشکلات معیشتی مردم اینگونه نیست که تنها یک قوه مسئولیت داشته باشد بلکه هر سه قوه به میزان اختیاراتی که دارند مسئولیت و وظیفه دارند در این مسیر حرکت و به وظیفه‌شان عمل کنند.

جمالی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: از مردم تشکر می‌کنیم که با وجود شرایط سخت معیشتی و اقتصادی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور چشمگیری داشتند و ۲۲ بهمن پررنگی را رقم زدند و تمام مسئولین باید سعی کنند از مردم کمتر عقب بمانند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: برای این مردم واجب و لازم است همه مسئولین با جدیت تلاش کنند و در جهت رفع مشکلات‌شان گام بردارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قدرت خرید مردم نماینده مردم رودبار نماینده مجلس شورای اسلامی بیکاری و گرانی بحران اقتصادی در دولت روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است

ایسنا/ایلام دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس شورای اسلامی است.

«خدابخش داودی‌نصر» با حضور در ایسنا در خصوص انتخابات و نتیجه آن اظهار کرد: به لطف خدا و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان با حضور خوب مردم برگزار شد در حالی که رسانه‌های دشمن شیطنت می‌کردند و برخی تریبون‌های داخلی نیز با آن‌ها همسو شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: حضور حدود ۵۰ درصدی مردم کشور در این انتخابات نوید تشکیل مجلسی قوی را برای قانون‌گذاری و نظارت، داشت، امنیت انتخابات عالی بود و از طرفی حضور کاندیداها از طیف‌های مختلف، رقابت خوبی را در کشور ایجاد کرد و تکلیف ۲۴۵ نفر از منتخبان مردم مشخص شد که نتیجه بسیار خوبی بود.

دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام و دبیرجامعه اسلامی مهندسان استان ادامه داد: ارکان سیاسی در استان ایلام، این بار با رویکردی مناسب و متفاوت از دوره قبل، به انتخابات ورود کردند و شعبه وحدت نیروهای انقلاب استان و هم شعبه ائتلاف نیروهای انقلاب استان سه نفر را در استان به مردم معرفی کردند، نتیجه انتخابات در استان زیبا بود و هر سه منتخب از اردوگاه اصولگرایان هستند.

داودی‌نصر افزود: منتخبان مردم در استان بر سر بحث توسعه استان اشتراک تئوریک و فکری دارند.

وی عنوان کرد: ما در شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی بنا داریم برای تشکیل فراکسیون وحدت گام برداریم و تا کنون اعضای این فراکسیون از بین منتخبان مردم در کشور به عدد خوبی رسیده است، هدف از تشکیل این فراکسیون پیگیری برنامه‌های مطلوب کشور و استان‌هاست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس
  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • نماینده اصفهان: اگر برای فرونشست چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • برای تحقق شعار سال ،مجلس وظیفه سنگین برای حل مشکل بروکراسی اداری دارد
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود
  • اعتمادسازی میان مردم و دولت باید بیش از پیش شود
  • مردمی‌سازی در عرصه اقتصاد مشکلات را حل می‌کند
  • پاسخ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری به اظهارات یک نماینده