Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی از آغاز اجرای آزمایشی طرح حذف ایستگاه‌های عوارض و الکترونیکی کردن پرداخت عوارض در آزادراه‌های بین شهری طی یکی دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه هیأت دولت درباره اجرای طرح حذف ایستگاه‌های عوارض و الکترونیکی کردن پرداخت عوارض در آزادراه‌های بین شهری با بیان اینکه اجرای این طرح از یکی دو هفته آینده آغاز می‌شود، اظهار کرد: این طرح تقریباً آماده است و ما به دنبال اجرای آزمایشی این طرح هستیم باید بتوانیم با اجرای این طرح، راندمان، ایمنی و سرعت را به‌صورت مطمئن افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تکمیل می‌شود

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير راه و شهرسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام عملیات اصلاح و اجرای شیب شیروانی در آزادراه کرج - قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد همیالی مطرح کرد: با هدف ارتقای ایمنی کاربران راه، عملیات اصلاح شیب شیروانی و رفع اختلاف سطح نقاط پرتگاهی در آزادراه کرج - قزوین در حال انجام است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز افزود: این پروژه به طول یک کیلومتر در لاین شمالی آزادراه کرج - قزوین محدوده سیمان آبیک توسط عوامل و ماشین آلات راهداری نظرآباد انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تعمیر و مرمت گاردریل، نصب علائم ایمنی و هشدار دهنده، خط کشی آزادراه و پاکسازی آبروها از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره راهداری شهرستان نظرآباد است.

کد خبر 6081750

دیگر خبرها

  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • انجام عملیات اصلاح و اجرای شیب شیروانی در آزادراه کرج - قزوین
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • عوارض خروج از کشور در سال ۱۴۰۳
  • تصویب لایحه تخفیف عوارض ۳۲ درصدی شهرداری به شهروندان شیرازی
  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه‌دار شد؟
  • معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض