Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@17:15:01 GMT

پرواز نجف - اصفهان با هشت ساعت تاخیرمواجه شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۹۸۶۰

پرواز نجف - اصفهان با هشت ساعت تاخیرمواجه شد

شهرزاد سلیمی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پرواز متعلق به شرکت العراقی به شماره 172قرار بود ساعت 12 و 30 دقیقه امروز انجام شود که به دلیل تاخیر در ورود به ساعت 20 و 30 دقیقه امروز موکول شد.
وی اظهار داشت: این تاخیر به مسافران اطلاع رسانی شده است.
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان گفت: همچنین پرواز روز گذشته شرکت هواپیمایی زاگرس مسیر تهران- کرمان به دلیل بدی هوای مقصد ، در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشسته بود که با مساعد شدن شرایط جوی به سوی فرودگاه کرمان ادامه مسیر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.
این فرودگاه که در مرکز کشور قرار دارد، به عنوان مُعین فرودگاه های کشور عمل می کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری و هدایت شده است.
/6022 / 7150
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اصفهان زمین شهید بهشتی مدیر روابط عمومی مسافران جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روال عادی پرواز‌های فرودگاه شیراز

فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های فارس اعلام کرد: پرواز‌ها به مقصد شیراز و از مبدا شیراز که از بامداد امروز جمعه به دلیل حفظ ایمنی کنسل شده بود، از سر گرفته شد.

او افزود: طبق اطلاعیه شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران درباره تعلیق پرواز‌ها در چند فرودگاه کشور؛ فرودگاه شهید دستغیب شیراز به حالت تعلیق درآمده بود لذا پرواز‌ها در این فرودگاه به دلیل حفظ ایمنی پرواز‌ها با تاخیر مواجه شده بود.

مدیرکل فرودگاه‌های فارس تصریح کرد: فرودگاه شهید دستغیب شیراز هم اکنون پذیرش مسافر دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • وضعیت شهر اصفهان عادی است/ادامه پرواز هواپیماها در فرودگاه شهید بهشتی
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شیراز
  • تصاویری از فرودگاه اصفهان و رفع محدودیت‌‎های پرواز
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه اصفهان به حالت عادی
  • پرواز‌های فرودگاه امام خمینی در حال انجام است
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۳۰ فروردین
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول